真係頭條笑話
真係頭條笑話
真係頭條笑話

真係頭條笑話——聯想

2008/05/27 00:00:00 網誌分類: 寫作
27 May
排骨和阿珍,是一對結婚十年的夫妻。

   有一日阿珍忽發奇想,想畀個驚喜排骨,所以佢戴上假髮,換上一套新衫,又化咗個濃妝,然後走去排骨公司搵佢。

   入到排骨辦公室,阿珍發現排骨果然唔認得佢,於是賣弄風騷咁問:「喂,靚仔!想唔想今晚同我一齊出去食飯?人哋……」

   排骨望咗阿珍一眼,立刻打斷阿珍嘅說話:「唔使喇,我咩都唔想!我一睇見你就聯想到我老婆阿珍……」

   (感謝讀者查比提供笑話,將聯絡送上《真係笑話 - 收風船長 最叻偷笑》致謝)

  李力持

  

回應 (3)
我要發表
2008/06/01 22:20:23 回覆

john問: 

寫笑話,我貪得意試過﹔故仔,亦不時寫上blog…但係硬係覺舉筆維艱咁…有時真係好配服d gag高手,寥寥數筆就有效果

請問導演你有咩意見~ 

真係頭條笑話
真係頭條笑話 2008/05/27 15:04:37 回覆
答Ming:

好多可憐人可以幫, 有心幫人四圍都係機會, 講得黎揾得黎都幫左啦!!

2008/05/27 15:04:37 回覆
Ming問:

本人亞鳴, 今天5月27日看到一則大陸新聞, 是在中國瀋陽有一名女童拾荒代父還債及掙錢希望上學, 我看見這則新聞真令我想哭, 我不知怎樣去幫她, 我竟然致電頭條查詢有沒有辦法找到這小朋友資料, 因我我想幫她, 但答案是沒有可能找到這小朋友, 我好無奈,但我真的不想放棄, 我仍想嘗試用其他方法, 這是我第一次用這方法傳出我的心聲. 我亦不知這留言版是否容許我們談這些問題, 但無論如何都很想收到你回覆. 如沒有可能找到任何資料, 我只好默默祝壽她及她的家人. 謝謝你看!

user

最新回應

護旗手
護旗手 2020/02/13

無里頭到on9,都係睇實際經濟文章更好!

mikemike123
mikemike123 2019/07/31

即是逼她同自己做朋友囉

mikemike123
mikemike123 2019/07/31

問題是他們執拾後會用來做什麼罷了!

mikemike123
mikemike123 2019/07/31

這是有寓意的嗎?