TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【大學五大頹科】水泡科你知多少?

2020/07/29 15:48:14 網誌分類: 學習
29 Jul

1.中大工程

中大engine 係公認的中大五大頹科之一,其一,佢嘅收分係中大最低嘅一科。

根據2019年jupas 聯招數據,最佳五科成績有 20或以上就能入到工程。如果你想入三大,但係又唔夠分讀其他科,不妨考慮一下中大工程啦。雖然話就話係頹科,但係出到社會工作,如果唔係專業對應,讀咩根本唔重要,重要嘅係你讀咩U!唔係八大,大部分公司已經shortlist 走左你㗎啦!大型公司或者出名嘅公司,唔係三大都唔會interview你,所以入左三大,你已經係一條好漢>.<

好多人入左Engine都會話唔明白點解Engine係頹科,因為功課多考試難,一眾Engine人都覺得好辛苦!不過中大Computer Science係全港都係名列前茅,所以即使DSE考得唔好都唔好灰心!讀好個GPA,你一樣會係一個大有前途嘅人啊!!

 

2.中大經濟系

圖片來源

 

「中大經濟系是四大頹系之首」,呢句講法來自於有位中大經濟 freshgrad心血來潮寫了一封四千字既長文,有關中大經濟系質素的討論。

 

必須強調,以上公開信出現於2003-04年間,不一定反映現況。但我們可以從中總結出經濟系同學的一些不滿之處:

  1. 入到嚟先發現數學比想像中更難更多,比數學打沉
  2. 課程太理論化,讀完之後對世界仍然零認識
  3. 就業困難,present機會不足導致面試表現差勁

 

事隔多年,唔知而家的中大經濟系學生,或者其他院校的學生、畢業生有冇同感?

 

 

3.理工大學產品及工業工程

唔知各位有冇聽過呢科?小編真係唔google 都唔知道呢科讀咩。

理大產品工程係poly 收分最低既一科,中位數19.8分,適合DSE best 5 19-20分既考生。

 

呢科之所以為頹科,一來係poly 新開的科目,好多人都唔知道呢科讀咩同將來出路。

 

小編從某討論區得知產品工程fresh grad人工約12.5k,多數做產品生產方面,可以考注冊工程師。

 

 

4.嶺南大學風險及保險管理課程

圖片來源

 

嶺南大學一向都係咁多屆考生的水泡碼頭⛵️🤭,不得不說嶺南大學收生分數範圍都係圍繞 18-22,而 工商管理(榮譽)學士—風險及保險管理課程為收分最低的科目。平均分是 19.3 分。

 

嶺大的 BBA 都係各大考生的水泡科,一來收分低,收生人數多,競爭比率低。

 

5.城市大學理學士 

 

城大電腦科學理學士五大範疇助學生成就專業- 明報升學網

圖片來源

Bachelor of Science,簡稱BSc,理學士。讀Science係咪乞食?唔少人都會好擔心理 科人既前景。

而理學士一向都係八大水泡科​top 10​,而城大理學士更係稱之為超級水泡科。 而jupas 收分更為 ​best 6 (4+2x) 需要 23 或以上。

對science 有興趣,而且有志投身於呢個field,不妨可以考慮城大理學士。

 

完整文章來源:https://www.tutorcircle.hk/blog/10484/【大學五大頹科】個個都知大學神科,咁水泡科又/

回應 (0)
我要發表
user