細屋換大屋,唔見一籮谷?

2020/07/31 00:13:42 網誌分類: 生活
31 Jul
細屋換大屋,唔見一籮谷?

換樓退稅陷阱知多D
在現行稅制下,細屋換大屋,豈止唔見一籮谷?尤其本身持有物業,再買新單位就要支付樓價15%的從價印花稅,假設新單位樓價1000萬元,就要先支付15%印花稅,即是150萬元。 無錯,買入新位後,的確可以申請退稅。但是樓宇買賣交易有時往往可能出現意想不到的陷阱,換樓人士不得不防。

最常見的問題是,計錯數。採用先買後賣方式換樓,是根據新買單位臨約日期計算,1年內須賣出舊有單位,而不是根據正式買賣合約,兩者有2至3個月差距,不能計錯。其次,有時業主會計錯退稅金額,以新買單位1000萬元計,若成功獲批退稅,由於新買單位都要交印花稅,因此只可退回差價,即是112.5萬,而不是150萬。 另一個問題是,如本身有兩層樓,能不能先買後賣兩層,依然退15%印花稅?答案是,不能。換樓退稅,只能一換一。如先賣一層,再買,然後賣第二層,這樣都可退15%印花稅。 最後一個要留意是,換樓客買入新單位,雖然沽售舊單位。但是買方最終撻訂,而未能在指定限期內找到新買家,亦會因限期已過而未能退稅。如此,樓換樓業主適宜在賣樓時,與買方簽定必買必賣合約保障自己。
文章提供:smartME 智能地產平台
smartME以科技建造全面可靠嘅智能地產平台,分別推出以客戶為本嘅「放屋搵盤」及提升業界競爭力嘅「地產代理」程式。smartME以速度為代理連繫買賣雙方,以嶄新模式為業主、買家及租客雙配對全港十八區嘅合資格地產代理。無論放盤定搵樓smartME都能夠為你帶來更高效、多元、簡單嘅體驗。

裝修佬– 香港一站式網上裝修平台
唔知邊度搵報價?裝修佬為你配對最合適你嘅裝修師傅https://hkdecoman.com/measure

原文連結
回應 (0)
我要發表
user