Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

Shell推遙控合金賽車 家中感受飆速快感

2020/08/14 04:12:18 網誌分類: 生活
14 Aug
          Kelly平時鍾意同朋友遊吓車河四圍食,最近為抗疫乖乖留在家中。但你以為咁樣Kelly就唔可以「遊車河」,你大錯特錯。今個盛夏Shell推出全球首發最新藍牙®遙控合金賽車系列,讓你安在家中都化身頂級賽車手,一嘗飆速快感!

          由即日起至十月三十一日,Shell與一眾名車廠商BMW、Ferrari、Nissan、HYUNDAI和Ford合作,分五期推出共七款嘅一比四一合金模型車,以及專用充電式藍牙®遙控器電池。玩家透過Shell Racing App 就可遙控模型賽車,讓你猶如置身比賽場地,用手機就可體驗「開名車」去「玩賽車」嘅快感!

          想要「名車」,只需向Shell查詢換購方案就得。換購方案多多,總有一種合乎你嘅需要。

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user