見到阿婆都抽水?

2008/05/29 21:26:49 網誌分類: 時事
29 May

有趣的是,有些人說話不經大腦,無啦啦拿人命來講是講非,結果被廣告主遺棄,心不甘情不願都要出番個道歉聲明,難道說,這不是Kahma嗎?

莎朗史東已經是一個50歲阿婆,如果你搭地鐵見到佢,真係要讓座架喇!佢買得長者飛架喇!但前年佢都仲要拍番套「驚嚇片」《本能2》出來嚇人,晒對皺波,真得人驚!但呢個阿婆畢竟都曾經係尤物(20年前),家陣咁老都可以俾人「抽水」!卻不是一般意義的「非禮」,而是……

來源:星島

  針對莎朗史東的言論,香港著名影藝人士吳思遠表示,自己在中國的UME院線將全面封殺莎朗史東的電影。UME院線在北京、上海、重慶、杭州及廣州都有多間電影院。

  中影南方電影新幹線副總經理邱晴也說,中影南方旗下院線也將響應號召,不再播映莎朗史東主演的任何電影。

使鬼你地封殺咩?佢仲會有新戲咩?吳思遠呢d「抽水」怪見水就抽,大抽特抽!唔通,抽水,就係佢既本能?

回應 (4)
我要發表
2008/05/30 20:25:23 回覆
福布斯網站關於這新聞的標題是「Sharon Stone's Own Kahma」,莎朗史東自己的報應,哈哈!而報道內亦提到,外國網民稱她擁有Heart of Stone,真是語帶雙關得非常妙。
2008/05/30 20:11:06 回覆

在facebook看到的一句「的評」

Amanda Zhao (London) wrote
at 8:00pm
In the UK paper, it says she has been d ropped by Dior. A career advice: she should go back to doing what she does best, crossing and uncrossing her legs without pants on. Instead of making casual comments about the deaths of 70,000 people
2008/05/30 11:48:24 回覆
好心佢〈  莎朗‧史東 〉喇........佢已經一把年紀嘛,又唔係十八廿二的後生女,捃鬼人睇佢〈〝三級片〞〉咩?
則卷小雲
則卷小雲 2008/05/29 23:52:38 回覆
都成五十歲人, 講野都唔經大腦~
user