政府資助 ~ 遙距營商計劃 (D-BIZ) 不成功不收費

2020/09/10 16:49:40 網誌分類: 科技
10 Sep

YO!MALL 開檔

 立即WHATAPP: 61965611 (Hayward)
了解詳情
: https://yomall.hk/d-biz-遙距營商計劃申請詳情/

  • 透過我們可以取得如此高的資助?
– 豐富嘅政府資助申請經驗, 由科技券海外市場基金等等; 已經成功幫超過50位客戶成功申請資助!– 我哋嘅計劃唔係一個單一嘅服務! 配合獨家IT項目功能系統為主, 再加上不同嘅網上推案方案, 保證可以助你取得最高嘅資助金額!– 經驗豐富嘅IT項目及技術開發背景, 更係政府不同基金嘅列表供應商 (政府旅遊代理資訊科技發展配套基金計劃供應名單  編號  : 28 ) 及 ( 遙距營商列表供應商 供應商號碼供應商 號碼 : SP-879-495 )


  • 遙距營商計劃常見問題
– 好多人話政府只係批得幾千蚊! 大家會對遙距營商這個申請意興闌珊! 嚴格程度同政府一開始宣傳嘅大相逕庭, 有朋友申請 90,000蚊竟只批出 5,000蚊, 唯有放棄申請…– 同樣都有D客人透過非列表供應商申請到5,000蚊做網站就已經好開心~ 但其實只需要找一間專業嘅公司, 大家就唔會發生上述嘅問題!– 其實只需要搵我地幫手, 又豈只會得到政府5,000蚊嘅資助.
  • 我們是不成功不收費
  • 而我們的收費是會因應政府的批核金額予調整
  • 所有製作的產品皆為永久使用及一次性收費客戶擁有所有產品的永久使用權不涉及任何月費
  • 所有提供的服務只能夠作出有限度的修改