裝修名人堂 李生 裝修是種責任 要靈活有效解決客人疑難

2020/09/16 00:30:56 網誌分類: 生活
16 Sep
裝修名人堂 李生 裝修是種責任 要靈活有效解決客人疑難

李生有一個成為演員的夢想,自己卻走上了裝修佬的生涯,從談話間感覺到兩者他都仍甚是喜歡。「而家當然鍾意裝修,而演員呢,一日演員一世演員㗎啦!」李生仍堅持每星期也要抽時間唱歌夾Band,誰說理想和麵包不能共存。

從油漆工程開始 領悟裝修講求耐心細緻
李生父親的裝修公司在裝修界有名氣,接手政府多個大型項目,他自小就接觸裝修行業。父親公司油漆項目最為拿手,他從小看到大油漆工程,其細膩是讓李生最心動的位置。「油漆易學難精,雖則佢唔起眼,但最重要做出嚟全屋整體靚唔靚,都係靠油漆。油漆俾人感覺係化妝,但內裡要求其實好多。」

「油漆講耐性細心,細微到一個細窿,驟眼睇唔到,但係當你上油之後,你就會第一時間見到見到個瑕疵。」「油漆同時負責守尾門,雖然工程一般係中段開始,但佢永遠都係守尾門,因為其他工程部份點都會撞嚟撞去,點都需要嚟多次,所以油漆師傅要清楚當時嘅環境,工序,變通力要好高。」

裝修是種責任 擔起客人、員工、家庭
看得多聽得多,隨著李生成年,他也走入了裝修行業。「有由小到大嘅知識,不如就繼續做落去。」「細個時有自己嘅夢想同理想,做演員維生係困難,有公司想簽我但最後我怕競爭太大,唔想自己到30歲都仲浮浮沉沉。」

對李生來說裝修是一種責任,不再只有自己。「後生時候未必識諗,做太子唔洗憂,可以唔洗點樣理,追尋自己夢想,但當時爸爸公司唔得,要我幫手去做,只可以扚起心肝去做,同自己講點都要做好佢。」踏實且有承擔地走下去從不容易,李生一直默默地努力十餘年。

從演藝中領域溝通和理解
雖然走入裝修界,但演員的心沒有離開過李生。「自小醉心做戲,所以成日研究人哋嘅說話,聽、講、溝通,習慣用腦思考,呢樣嘢其實做裝修公司都用得著。你夠唔夠細心聽客人想要乜,客人唔識表達,你理唔理解到佢背後意思,講唔講得清啲裝修知識俾客聽。全部都有關。」

沒有不能解決的問題 靈活變通生妙計
問到他公司的優勢時,李生說:「就係……對於我嚟講冇問題解決唔到,哈哈!」問題總有解決辦法,裝修尤其可見這道理,客人無法解決的問題,李生總是在有限的資源內解決疑難,應用他的靈活變通。

「曾經有個外國客,個屋頂篷已入則唔拆得,落雨樓下露台好似係著瀑布下面咁。客人就話露台想整個窗,但只預算三萬元,加玻璃、入則,搭棚起碼十幾萬,最後我諗咗計仔,決定屋頂加渠去水,其實已經可以解決到瀑布問題。」

「近期有單,清水灣獨立屋三日之內完工。臨場應變好重要,客人有求於我哋,我哋都會盡力去完成。」客人walk in找他,一千四百呎三日內完工未必每間裝修公司也願意接單,但李生不同,本著「沒有不能解決的難題」的心態,加上對自家師傅能力的了解和優秀的時間管理技能,把複雜的流程協調妥當。

作為裝修公司老闆,負責養起一班員工師傅,又認真對待每個單位,必然困身,會否感到一刻的疲憊?李生毫不遲疑的回答:「唔攰,愈忙愈興奮,即係證明你成功咗。」

想裝修屋企/維修家居?登記「裝修佬」免費裝修報價,24小時內專人回覆,為你推介最適合你的裝修公司。
回應 (0)
我要發表
user