【Andy脫髮談】香港龍頭顯赫植髮要駛幾錢?

2020/09/16 11:02:12 網誌分類: 遊戲
16 Sep

今日篇野既Topic係「香港龍頭顯赫植髮要駛幾錢?」,有追開Andy Blog既朋友都知道最近Andy開始講有關甩頭髮既topic,主要係因為以往講好多飲飲食食,俾人覺得我剩係識食冇乜建樹,其實唔係,我都想講d有建設性既,所以就講下我甩頭髮既故事,又點樣解決,第一集就講下植髮,呢個都可以算係甩頭髮既最終解決方法,但好多人都會好緊張個錢,又或者會擔心會太貴負擔唔起,所以等陣會講下我之前去顯赫植髮幾錢到,又點樣計法等等。

講去顯赫植髮同埋幾錢之前,首先講下我個死人頭先。我係3、4年前開始甩頭髮,一開始真係唔覺,但我發現漸漸開始兩邊髮線向後移,好有趣既係,你會發現個M字會愈黎愈明顯,就係頭頂兩邊頭髮開始稀疏,然後就慢慢剩番中間好大個M字尖,後來我上網睇過資料,我呢隻係典型雄性禿,而起因好有可能係遺傳,所以亦叫遺傳性脫髮,我Daddy其實都係咁,當然佢個M大過我,但我始終接受唔到,所以跟住就開始研究睇下點搞,始終我仲後生。

本來想買D生髮藥食住先睇下效果,但最後冇買到,主要係我研究過我呢隻好難用生髮藥醫到,因為係基因問題,改變唔到,始終都會甩頭髮,所以最後我揀左植髮,好老實講,最初我都有對植髮有疑問,因為植髮係先抽取仲係正常健康既毛囊再去植,咁如果我本身有遺傳性脫髮,去到尾D毛囊都會死哂架啦,咁植黎有乜用?但後尾發覺原來係我無知,我去顯赫植髮植時有見過佢地個植髮顧問,我曾經問過呢個問題,顧問話雄性禿既特點就係只會影響頭頂或兩側既毛囊,但係後尾帎既毛囊係完全唔會影響!會一直健在!就係咁,所以植髮就係會抽取後尾帎既毛囊黎植,完全唔會有衝突,植完之後生番出黎既頭髮都係健康而且永久,聽完佢講我先放心。

咁之後就去植勒,過程好順利,而且好快,我係做ARTAS,而家最新既植髮方式,效果好好多,講開ARTAS,呢度要補充一下,如果大家出去問植髮,可能會知道植髮技術都有幾種,除了我講既ARTAS之外,仲有FUT(傳統植髮)同埋FUE(無痕植髮),但係點解我做ARTAS而唔做其他,亦都建議大家揀呢隻呢?係因為ARTAS係而家運用最新科技既植髮技術,透過電腦AI先分析頭皮情況再抽取毛囊,所以能夠做到最精確仔細,除左效果更好之外,手術時間亦都快好多,而且全程無痛,所以而家好多人做植髮都揀呢隻包括我。

而我揀呢間顯赫,就係香港唯一做ARTAS既公司,所以都幾專業下,而且顯赫算係香港植髮龍頭,最耐經驗係佢地,我聽個顧問講都超過15年歷史,當然我自己都做過資料搜集,佢地個評價都幾好,大家都講佢地醫療團隊無論醫生同護士都好專業,我自己做完既感覺係,冇錯係專業,但我覺得佢地仲有一樣野幾好,就係都有人情味,例如做手術期間,姑娘成日都問我餓唔餓,駛唔駛休息下…同埋做完之後好似阿媽咁講左好多護理既POINT我聽,我係覺得窩心既,呢個我印象都幾深下。

不過講左咁耐,我諗大家都想知道到底去顯赫植髮幾錢,我可以坦白同大家講,我駛左幾萬蚊左右,但點解唔講實際數字,係因為根本就唔會有個大家都一樣既價,因為植髮係計你要植幾多束毛囊,你植得愈多咪愈貴LAW,顯赫佢地都算公道,明碼實價,如果有興趣大家可以再參考番。我做ARTAS你預5位數冇走雞。

俾大家睇下成果,植之前,

植前過左大約11個月。

我個人係幾滿意個效果,你會睇到植完再等佢生番出黎個效果真係唔錯,唔會有咩植髮痕跡同埋唔會俾人覺得你甩過頭髮,呢個係我最高興既,所以如果駛幾萬蚊能夠解決到呢個男人最怕既問題,我絕對願意而且覺得值得。Anyway,講到呢度,呢集都差唔多,下次再講甩頭髮既其他資訊,例如除左遺傳仲有咩原因呢?女人脫髮又點解決等等,為左植髮我真係對甩頭髮呢樣野研究左好耐哈哈!btw,有需要都可以去顯赫植髮參考下,網址呢個:https://www.nuhart.com.hk/,記住留意Andy Blog!

回應 (0)
我要發表
user