4大竅門搵個好租客

2020/09/18 00:43:37 網誌分類: 生活
18 Sep
4大竅門搵個好租客

搵個好租客同搵個好老公一樣,投資初哥可以留意以下買樓收租的竅門。

1. 放租前講清楚
對租客有何特定要求,必須向地產代理清講楚。例如租客的入住人數(兩公婆住?有仔女?)、是否可以養寵物、是否接受外國人或公司客?講得愈清晰,代理愈能夠幫你配對合適的租客,過程亦更順利。

2. 傾約前了解背景
對方做甚麼工作?可以拿名片留個紀錄嗎?必要時請對方提供糧單或稅單等入息證明,第一證明他有固定工作及收入,第二可確認他有僱主聘用及應聘職位,會否準時交租,這點可是重要憑據。

3. 公司客有利有弊
有啲投資者以為「公司客」相對穩陣,欠租拖租機會較細。不過公司客也有規模的分別,遇著蚊型公司做租客,如果公司結業老闆走佬,要追討租金反而難度更高。

4. 埋門記得打厘印
所謂打厘印,就是租約要加蓋印花。即使日後有任何租務糾紛,業主要追回租金時,法庭只會接納已打厘印的租約作為呈堂證據。
文章提供:smartME 智能地產平台
smartME以科技建造全面可靠嘅智能地產平台,分別推出以客戶為本嘅「放屋搵盤」及提升業界競爭力嘅「地產代理」程式。smartME以速度為代理連繫買賣雙方,以嶄新模式為業主、買家及租客雙配對全港十八區嘅合資格地產代理。無論放盤定搵樓smartME都能夠為你帶來更高效、多元、簡單嘅體驗。

裝修佬– 香港一站式網上裝修平台
唔知邊度搵報價?裝修佬為你配對最合適你嘅裝修師傅:https://hkdecoman.com/measure

原文連結
回應 (0)
我要發表
user