❤️要多看👀多學習❤️

2020/09/26 13:06:41 網誌分類: 學習
26 Sep
裙甩褲甩 2020/09/22 22:52:19 回覆
@soho*...

有朋友說想跟我學炒股, 我說我成世人最錯係身陷股海, 千萬不要學, 否則會抱憾終生

元帥,我聽過黃國英有個比喻:

一架好長嘅廝殺列車,所有人都是由車尾入列車,然後努力向前打過關,打鸁(多錢)就可走前一格車廂去打下一關。愈有錢嘅人愈易打鸁會愈近車頭,窮人好難打得鸁祇可留近車尾。

讀大學或有一技傍身等於有武器去衝關(如狼牙捧、機關槍等),過關斬將易好多。七、八十年代社會祇要讀大學或有一技傍身已可打到接近車頭,但近年大學生已是基本條件,沒什麼優勢,可以祇能打前幾格,好難接近車頭富豪位置。

佢話要改變現狀擠身近車頭位置,要靠「投資」呢樣技能,佢舉咗一些例子,近年嘅QQ,吉利、內房股如恆大、最近的美團等等倍升股,都會做成大量的財富增值,幫助大家向前打入較有錢的車廂,而事實上的確有些人因為這些倍升股而晉身成有錢人。

佢話「投資」呢樣技能愈早學愈好,讀書時就應該跳進股海攞實戰經驗,咁先可以盡早領悟,等於大家要學游水,一定要跳落水實戰先會學識。

❤️唔識就要學❤️

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

花姐
花姐 2020/09/07

要記得元帥所講,才有彈高食。

花姐
花姐 2020/06/15

C6,我來拜訪您,送鮮花一束,請笑納.

試下學下
試下學下 2020/06/05

第一次來你家。打卡記錄打個招呼 {#iconb_25}