裝修名人堂 Tim 不斷革新完善裝修計劃 致力回饋裝修戶主

2020/09/30 00:12:04 網誌分類: 生活
30 Sep
裝修名人堂 Tim 不斷革新完善裝修計劃 致力回饋裝修戶主

「我認為呢啲係使命同理念,令到本地上車又好,住緊要裝修又好,佢哋個生活指數同質素高返少少。其實係香港生活真係好唔開心,本身間屋已經好細,就算你好有錢都係多少少空間,呎數大小小,我哋只係希望個裝修可以幫到佢哋。」

Tim入行16年,從氣焰自滿的少年經歷了裝修界的洗練,現今他成了受員工敬重成熟的裝修設計公司老闆。

Tim自幼家境窮困,早早出來工作,憑著才智在電訊和網絡供應公司中創出一片天地。「賣得好好,電訊盈科就出咗信俾我哋做嗰間公司,加許連續九個月打贏佢哋個增長率。」隨著時間,Tim發現不久將來市場便會飽和,不安於現況的他又創立了新業務,但最終因經營不善而創業失敗。

他隨後加入了一間有名的室內設計公司,決定重頭做起。「當時嘅老細就係我師傅,帶我入行。佢話1日100個cold call,平均會有一個中,我照跟第一日就有中。」「最重要就係要企係客人角度,由頭到尾我都係咁覺得。我覺得冇咗單唔緊要,做到朋友嘅話冇咗單生意都冇所謂,最緊要係唔令客人覺得舒服,溝通順暢。」

優秀的業績讓年輕的Tim非常自滿,到後來自己重新創業開設自己的裝修設計公司,又再一次因為年少輕狂而再一次挫敗。「嗰時細個覺得自己好叻,成日都覺得客人周街都有,對待單唔認真,結果管理不善,地盤問題出晒嚟,差唔多要執笠。」

多次碰釘後,他終明白自己的氣焰自傲讓他無法細心照料業務和客人。「而家老咗咪知,以前自己監管不力,仲要自滿以為自己當年好成功。原來以前自己以為好係神嘅嘢其實只係運氣。」

「當時衰到個客安慰返我:『後生仔你經一事長一智,其實你嘅性格係會成功㗎。雖然而家間屋結果係咁,不過你唔洗介意而家咁樣嘅,改好咗第時冇人會理你發生過咩事。』」在如此令人迷失的情況下仍得到客人的鼓勵,證明客人能感受到Tim的本質不壞,仍有無限的機會在等著他奮鬥。

合作商的離去,客人流失,是裝修公司的大困境,Tim是如何重新振作?「我走得出,因為我夠正面。我相信自己會冇事,最多咪打返工。我覺得冇困難係解決唔到,然後就用免費設計去搞返掂,因為總有貴人會幫手,因為人夠正面啊嘛!之後就慢慢有返單,一切重新開始。」洗心革面,破斧尋舟。

開始踏實做裝修的Tim,再次重新以客人角度出發,配合自己對營商銷售的知識,開創了獨家的裝修免息分期計劃,幫助想裝修而「手緊」的大眾市民。「以前跟上家做,佢哋做得唔完善,收唔到錢跟住就hold住我哋嘅錢。我就諗,點解唔自己做end user生意呢?至少end user唔肯俾錢我心甘命抵,因為我做得未夠好,而唔係其他人管理做得唔好而hold住。」

「做返大眾市民市場,所以我就諗到分期plan。呢個計劃唔洗經銀行同信用卡,唔洗審批時間亦唔怕其實公司已經私下收咗息,個客可以分12期找數俾我。咁做可以回饋返俾市民,我希望盡量令佢佢哋開心,我哋又可以出名,同埋呢啲功積,我又可以拎得出街。」

Tim對這計劃充滿信心,思前想後也考慮全面,反饋也非常好。「朋友同過我講我唔交俾銀行做會好蝕,我完全唔係咁睇。你幫咗客人,佢一定都會繼續找數,做到而家都冇客拖過數。」是考慮周全,也是信任和真誠。

「喺香港唔平靜嘅時期我哋推出分期plan,廣告一出街反應好好。好多客網上指名要搵我,佢哋唔知覆嗰個其實就係我,因為CS錢都慳返,就係我由朝做到晚係咁覆客。」商業和裝修從來不只有自己賺錢,唯有同時盡力考慮雙方才能持續良好發展。

Tim人生大起大落,銳氣仍鋒芒,同時更多了踏實與對裝修戶主的關懷。他總是不安於現況,不斷有創新Idea,現在已是一家有自己工廠,木工師傅多達50人的裝修設計公司的老闆。他仍笑言自己還是蚊型公司,但員工和客人們對他的信賴有增無減,本著站在對方的角度去看的心態做事,接下來他又會有甚麼優質的「新搞作」呢?

「唔好俾人哋覺得間公司只係想賺錢,最重要係好似我成日同客講:『我想你哋住得開心啲。』」

想裝修屋企/維修家居?登記「裝修佬」免費度尺報價服務,24小時內專人回覆,為你推介最適合你的裝修公司。
回應 (0)
我要發表
user