Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

林定國太太出書 盼來生再做香港人

2020/10/05 04:12:09 網誌分類: 生活
05 Oct
          閱讀令人生更豐盛。Kelly收到好友寄來一本新書,書名《來生再做香港人?》,細閱作者Law師奶羅列香港各方面嘅發展數據,再對比其他國家同地區,原來香港表現好好,令佢感到香港有好多地方值得熱愛,所以作者好肯定咁講,如果有來生,佢會毫不猶豫再做香港人。

          《來生再做香港人?》並非一本學術研究,而係將香港嘅三十六項數據,包括衣食住行、文化教育、就業科技等收集整理,再以通俗輕鬆手法表達,加上年輕人嘅插畫、卡通輔助,希望讀者重新發現香港美好嘅一面,同時借機抒發一些作者嘅個人感想,讓大家想一想,為甚麼同住在香港嘅人,對香港會有那麼截然不同的想法?

          作者Law師奶自我介紹,幼時住劏房,要排隊用廚房廁所,有一次「盲舂舂」衝入廚房,結果被熱水嚴重灼傷。小學住梨木樹公屋,首嚐私人廁所滋味。中學入住荔景居屋,見到廚房、廁所分開而覺得好感動。投考香港大學時,本想報讀歷史、文學,但又想改善家人生活,所以喺限期最後一天改報法律,嫁咗一個同班同學,曾經係一名喺大律師行打工嘅小律師,從事訴訟,現在係半退休師奶,擅長做家務,不愛打扮。

          Law師奶嘅丈夫,係消委會主席林定國(圓圖),佢本身係資深大律師,為太太新書作序時說︰「對於香港發生的事情,無法不感痛心。香港的問題,有人說是社會問題,有人說是政治問題,我認為是情緒問題。……香港人現時最需要的是定心丸,治療任何情緒病的第一步,想必是認清和接受眼前的有關客觀事實。」佢哋兩口子都話,能夠生於斯、長於斯,十分感恩,所以好堅定話,「我哋真係好鍾意香港。」

        Kelly Chu

        
■《來生再做香港人?》羅列香港三十六項數據,包括衣食住行、文化教育、就業科技等。p/  
 ■《來生再做香港人?》羅列香港三十六項數據,包括衣食住行、文化教育、就業科技等。

   

  
回應 (0)
我要發表
user