飛輪凱
飛輪凱
飛輪凱

脫髮危機!頭髮薄又變幼@.@唔通要香港植髮?!

2020/10/06 22:33:40 網誌分類: 生活
06 Oct

M」可以代表好多野偏偏代表我既係男人最唔想發生既野..

人到中年,自然多事。脫髮呢樣野或者係每個男人必經既階段,我阿飛都唔例外,阿飛其實唔係介意脫髮,只不過都3張都尾,都想搵個伴過埋下半世,我如果唔搞搞個頭,真係好難搵到,不過好在終於都搞得掂,係開心既所以同大家講講。我係大約年幾前開始甩頭髮,最初係感覺到慢慢頭髮薄,薄到好似好輕咁,之後就頭髮變幼,頭髮變薄變幼係第一階段,接下來就慘勒,頭額兩邊髮線開始慢慢向後移,然後剩番中間那執頭髮,由頭髮薄,頭髮變幼,即係我脫髮開始,到頭頂出現一個大m,大約過左半年,時間真係好快!老實講,呢半年係我人生裡面最慘,自信心最低既一段日子,我每日出街都戴帽,唔戴唔敢出,唔好話約女仔,就算約男人朋友我都唔想去…好怕人地會笑我阿飛係地中海!大約到左舊年年頭,我覺得係時候要的起心肝解決呢個問題,就開始搵下有沒辦法解決。

其實脫髮呢樣野我係知道可以用植髮去搞好佢,因為我有個同事之前都係咁,佢有同我講過佢最後係香港植髮,當時我冇問到太深入,而且我心裡面總係覺得會貴,所以都冇諗住做植髮先,結果我就去藥房買左d生髮水用,睇下有冇效果,唉,有時候就係咁,做左差唔多3個月,頭髮薄同變幼都好似好解決到,反而覺得脫髮愈黎愈厲害,個m字愈黎愈大,我開始急,於是就上網睇資料,亦都重新考慮到底需唔需要做植髮。

睇到好多人分享植髮心得,亦都睇到少少關於呢方面既醫學資料,發現原來脫髮係天生既,如果本身已經有脫髮基因,就食乜藥都冇用,頭髮毛囊始終都會死,我亦都睇到原來我呢隻m字額係好普遍,係所謂男士型脫髮,即係雄性禿,結果我總結哂所有野,都係要做植髮先解決到我呢個問題,而且我睇個d人分享,其實個價錢都好親民,唔係我諗咁樣,於是我就搵下香港植髮既資料,決定去做植髮。

GOOGLE過顯赫,都好多分享過經驗,都正面。

冇花太多時間搵去邊間做,因為香港耐歷史既唔多,揀左去顯赫植髮,佢地係香港歷史最悠久既植髮中心,搵佢地有2個原因,第一係植髮始終係手術,要搵d夠經驗既,老字號既先夠穩陣,第二我見到網上顯赫既評價都幾好,好多男人都去佢度做,當然我都有睇過佢地個網頁,價錢都ok,而且明碼實價幾公道下,咁就直接打電話去book時間,職員話佢地有個免費見顧問諮詢既服務,咁當然唔好浪費,就約左去見顧問先,全程個顧問解答左我好多問題,好有耐性,仲同我講可以再考慮下先做,呢點我幾buy,唔會迫你一定要做咁,最後我就做啦,約之後個星期5做植髮手術。

顯赫有幾款植髮手術你揀,我揀左ARTAS,呢度我想講講呢隻野。ARTAS係而家最先進既植髮方式,係用AI電腦機械人先分析頭皮再抽取毛囊,再植髮,好處係效果最好,亦都最快,價錢會高少少,但我覺得都值得,而且我聽個顧問講,顯赫係全香港唯一一間做ARTAS既植髮中心,所以佢地係最專業既,老實講正因為咁我都真係放心好多,因為科技既野,尤其係手術唔好貪新鮮,唔好做白老鼠,要搵間有經驗既先得!

咁成個手術都好快下,我朝早11點開始做,下畫2點幾就搞定,本身中間有個BREAK,姑娘仲話幫我買飯哈哈,我話唔駛勒,拿拿臨做完先,佢地都幾有人情味!BTW,成個手術都好順利,俾大家睇下D相先!

呢張係植髮前。藍色線係醫生先設計好植髮範圍同埋髮線。

呢張係植完大約2個月,你見到已經生得好好。

呢張係頭先影,已經完全唔覺有M字,係咪好正?!

好,呢個就係我既脫髮小故事。老實講,我初頭都冇諗過要做植髮咁大陣仗先搞得掂,所以一直都諗緊唔通要植髮?結果,都真係要!呢個故事其實話俾我聽,有咩事唔好貪平,要做好功課,總會有方法解決,老友記們記得我句金石良言,如果你都一樣有甩頭髮,亦都希望呢篇野幫到你啦,係勒,有需要都可以搵顯赫,網址係呢個:https://www.nuhart.com.hk/ 好勒,下次再傾啦,不過要等我得閒先再寫勒!

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類