Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

最潮健康好味有營早餐 麥記 X GREEN MONDAY 期限純素餐肉登場

2020/10/13 04:12:13 網誌分類: 生活
13 Oct
          潮興潮食,麥當勞站在潮流尖端,首度與Green Monday合作,由十月十三日起推出期間限定嘅「OmniPork Luncheon新餐肉」系列,以純植物精製嘅素餐肉炮製多款早晨套餐同McCafé美食,仲係15mm厚切,既滿足大家嘅「肉」望,又食得健康,Kelly去試食,真係好滋味。

          麥當勞精選純植物製新餐肉,推出多款早晨套餐,包括新餐肉蛋扭扭粉、新餐肉精選套餐、新餐肉珍寶套餐、新餐肉炒蛋堡、新餐肉蛋沙律意式飽、新餐肉碎蛋芝味多士,咁多滋味任選,可以輕鬆展開新一天。麥當勞大使林嘉欣話,自己食素兩年,為地球減碳又食得健康,所以好Like麥當勞嘅新餐肉。行政總裁黎韋詩話:「作為以客為先的餐飲品牌,我哋一直重視創新求變,好高興與提倡綠色飲食文化的Green Monday合作,於麥當勞引入純植物製15mm厚切新餐肉,為顧客帶來更多時尚美味的餐飲選擇!」新餐肉不落油煎煮,含零膽固醇,其熱量、飽和脂肪和鈉含量均比罐裝豬肉製午餐肉較低,真係超正!

        Kelly Chu

        
  
  
  
回應 (0)
我要發表
user