Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

帶領協青社六載 前高官區璟智交棒感觸多

2020/10/22 04:12:05 網誌分類: 生活
22 Oct
         出任協青社會長六年嘅區璟智,交棒畀黃紹基,繼續為高危青年服務。區璟智臨別贈言,話感謝協青社,畀佢一個機會為高危青年服務,不但豐富了佢嘅人生,也讓佢學習謙卑同發揮同理心。

          身為前高官嘅區璟智,為官時講求審慎理財、量入為出,初出任會長時,得到李文烈神父和溫文儀榮譽會長鼓勵佢,只要有夢想為高危青年服務,自然就會水到渠成,不用擔心太多。奇跡就這樣發生!這幾年佢曾親身經歷,有急需的時候,突然間天降善款,實在感恩。而呢啲奇跡反映咗社會各界以至政府對佢哋服務嘅認同。喺這六年間全賴大家的努力,財務狀況有所改善,捐款同贊助增加咗三成,畀佢哋有信心逐步把同事偏低嘅薪酬福利與市場拉近,喺維持人事編制下,總開支和薪酬支出分別增長兩成。雖然經濟前景嚴峻,佢哋時嘅儲備已達六年前的四倍,相信有條件展開必須嘅大樓維修工程和推動服務創新。

          區璟智好高興黃紹基樂意接棒,相信喺佢豐富嘅企業經驗同以人為本嘅領導之下,一定可以把協青社帶往更高的台階,為高危青年提供更適切的服務。

        Kelly Chu

        
■區璟智(右)表示,很高興順利交棒予黃紹基(左),祝愿協青社在基哥帶領下更上一層樓。p/  
 ■區璟智(右)表示,很高興順利交棒予黃紹基(左),祝愿協青社在基哥帶領下更上一層樓。

   

回應 (0)
我要發表
user