Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

帶刺猬酒店「打卡」被阻 港女呻不滿被網民鬧爆

2020/10/27 04:12:21 網誌分類: 生活
27 Oct
          香港人無法外遊,唔少人玩「Staycation」,但有人真係玩得過份。近日一名港女喺社交網站發文,大呻酒店唔准佢帶寵物刺蝟進入泳池,點知帖文一出,就俾網民鬧爆。

          呢名港女日前帶住寵物刺蝟入住旺角一酒店度假,期間佢去泳池游水,拿刺蝟帶出來「打卡」,酒店職員見狀阻止,要求佢收起刺蝟。呢個港女喺社交網站用英文發文宣洩不滿,指職員並冇告知酒店政策不容許刺蝟進入酒店,又以粗言穢語大罵酒店:「我的寵物有甚麼問題?這個世界發生甚麼事情?連一個小動物都不能容納嗎?請尊重我的寵物,嘔心的人類」。

          有前酒店員工喺網上發聲,指酒店政策已列明不允許酒店以外嘅寵物進入酒店範圍,指責港女橫蠻無理。其他網民紛紛批評港女,佢可能知道自己理虧,隨後刪除社交媒體上所有涉事嘅帖子同相片。

        Kelly Chu
■港女去泳池游水,拿刺蝟帶出來「打卡」。p/  網上圖片
 ■港女去泳池游水,拿刺蝟帶出來「打卡」。

  網上圖片 

  
回應 (0)
我要發表
user