Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

《施政報告》提問擦出「火花」 林鄭指田二少「害咗佢」 強調無連任意圖

2020/11/27 04:12:49 網誌分類: 生活
27 Nov
          民主派議員集體總辭後,外界都估立法會會比之前和諧。但Kelly估唔到,特首林鄭月娥昨日到立法會回應議員嘅《施政報告》提問時,竟然同實政圓桌立法會議員田北辰出現咗些少「火花」,話田二少前日形容佢份《施政報告》係為咗爭取連任,係「害咗佢」,強調自己沒呢個想法。

          田二少講,林鄭月娥話《施政報告》回應咗很多議員嘅訴求,而且逐一點名,但希望林鄭下次都可以點埋佢名,仲話「我唔會害你,你應該好想做,亦對香港好好。」林鄭就笑住回應話,田二少已經害咗她:「你噚日好似話我呢本《施政報告》係爭取連任嘅《施政報告》,你已經害咗我㗎啦。我無呢個(連任)意圖。」

          不過,中文大學政治與行政學系高級講師蔡子強就同Kelly講,o依家「選特首」一事已經開始有暗湧,林鄭咁講,係為咗唔俾有意選嘅人當佢係「對手」,唔想太早被「擺上枱」咁話。

        Kelly Chu

        
■林鄭強調自己沒有連任意圖。p/  
 ■林鄭強調自己沒有連任意圖。

   

■田二少前日形容林鄭份《施政報告》係為爭取連任。p/  
 ■田二少前日形容林鄭份《施政報告》係為爭取連任。

   

回應 (0)
我要發表
user