張日強
張日強
張日強

疫情打擊 睇樓成交量俱挫

2020/11/28 04:12:27 網誌分類: 生活
28 Nov
          疫情急速升溫,市場氣氛再度冷靜下來,由於大部份業主暫時不開放單位供實客參觀,令部份屋苑睇樓量近乎零。此外,不少市民亦減少外出睇樓,令各大屋苑近日睇樓及成交量俱挫,在疫情持續升溫下,預料短期都較難突破悶局。

          「疫情持續起伏不定,近日確診數字大幅上升,政府迅速採取嚴格控疫措施,包括限制人流聚集,以及希望市民減少外出,此舉打擊新盤及二手屋苑睇樓氣氛。由於感染個案大幅彈升,普羅大眾都選擇暫時避疫,待疫情緩和再作定案,部份屋苑先後錄得零睇樓實況,除非市場放盤單位叫價大幅下調,否則難以吸引睇樓客進場,預料短期各大屋苑睇樓及成交量都會相應回落。拍賣場亦錄得淡靜市況,預料疫情持續肆虐,以及感染個案大幅彈升,將對樓市造成打擊。」一間大型代理行董事指,近期各大屋苑放盤量回升,大部份以減價作招徠,並可提供議價空間,反映市況差勁,業主亦面對現實,以至近日市場錄得的都是以低市價成交為主。

          自今年初新冠肺炎肆虐以來,由於疫情起伏不定,對整體樓市都有不同程度影響,當單日感染數字急速上升至逾百宗時,屋苑睇樓及成交量更近乎零,故今次疫情轉趨嚴重,將令業主和準買家變得相當審慎,在疫情持續升溫下,預料短期各大屋苑睇樓量都較難突破悶局。

        張日強

        
回應 (0)
我要發表
user