nancynam0623
nancynam0623
nancynam0623

點樣搵歷屆試題作操練?

2020/12/14 02:15:03 網誌分類: 生活
14 Dec

方法一:各大書局門市或網站

如果你哋方便出街,可以去各大書商、書局門市搵下和購買DSE Past Paper,例如三聯、大眾書局等,不過記得要做足防疫措施呀!

你哋亦都可以喺佢哋嘅網站購買,就會直接送上你哋嘅屋企,唔使出街搵。至於網站就交畀你哋search啦!😉

 

方法二:考評局網站——DSE Past Paper寶庫

同學仔可以去考評局網站到下載DSE樣本試卷及練習卷,也可以到香港考試及評核局書店享用網上購買刊物服務,已購買的卷目就會以郵遞送達到你哋嘅屋企。

 

方法三:香港公共圖書館——精明之選

 👧🏻:「小編,我讀咁多科,買曬咁多本咪好貴囉。😭」

其實香港嘅公共圖書館係有架,係位於成人圖書館內。

不過啲DSE Past Paper只限於館內使用,唔可以借返屋企用嘅。到圖書館溫完書之後,仲可以落樓下嘅學生自修室做埋添!

以上內容轉載自:NoteSity – 全港最大溫習資源訂購平台

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

carmencheung1717
carmencheung1717 2020/04/26

Thanks~ 讀書之餘亦要娛樂一下,More Than Musical 有一些非常特別的 Opera in Hong Kong, 是 Opera Hong Kong 以外的沉浸式音樂劇, 個人看過十分推介的~