Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

醫學博物館展出 研教學用途 港產3D針灸銅人教你認穴位

2021/01/12 04:13:04 網誌分類: 生活
12 Jan
          香港人好有發明頭腦,最新一例,係東區尤德夫人那打素醫院醫學物理學家唐嘉信博士,佢發明咗一個3D針灸銅人,只要用枝棒喺佢身上指一下,就知道是否搵到特定嘅穴位,佢透露將同大學商討,將呢個全世界首創嘅銅人用喺教學用途上。

          香港醫學博物館將展出呢個全世界首創嘅3D針灸銅人,佢使用三大核心科技,包括電腦3D掃描、再進行3D金屬打印同虛擬擴增實景定位系統,使用者就就可以喺銅人身上找不同嘅穴位。唐博士設計咗尋找穴位嘅小遊戲,透過銅人身上嘅追蹤器,銅人四周嘅感應器,再配合電腦系統中有關穴位嘅位置,可以知道使用者所指嘅位置,是否係一個特定嘅穴位。唐博士話,銅人由概念至成功製造,花咗三年時間,正與大學商討將3D針灸銅人用於教學嘅可能性。

        Kelly Chu

        
■3D針灸銅人嘅發明者唐嘉信博士,介紹3D針灸銅人。p/  
 ■3D針灸銅人嘅發明者唐嘉信博士,介紹3D針灸銅人。

   

回應 (0)
我要發表
user