Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KOL唔跟大隊 繼續留facebook

2021/01/14 04:12:36 網誌分類: 生活
14 Jan
          WhatsApp更改私隱條款,強制用戶同意分享帳戶資料畀母公司facebook,引起用戶擔心,呢幾日好多人「移民」去Signal,同一時間,亦好多人亦同facebook講byebye,轉投聲稱無廣告、無政治審查嘅社交平台Mewe,但Kelly發現,有一啲KOL就無跟大隊,仲話會留喺facebook,包括林日曦同渾水。

          林日曦喺fb話,自己從小就有社交障礙。出來社會工作後,人就愈來愈孤僻。直至佢跟工作夥伴成立公司、成為別人老闆、開始寫書、經營社交媒體、拍片、做舞台劇、開talkshow……這些年佢做盡所有本應不該由我呢條宅仔來做的事:迫自己見人、說話、交流,社交疲勞得不得了。「如有些讀者所見,這一年因情緒問題,我甚至少玩了社交媒體,很久都不上一次fb、ig,自絕於資訊海嘯。」所以有些讀者問佢開唔開signal、Mewe?佢就話暫時不了。反正我從來都慣了在社交媒體上落後於人,當年都係遲人幾年開fb,又遲人幾年開IG。

          財經KOL渾水就話,佢都係fb嘅既得利益者,因為fb而多咗好多機會,多咗好多人認識,亦都搵到錢。佢話唔會delete facebook,正如上世紀的ICQ、MSN、Xanga或Google+,佢都有account,只是慢慢就自然不用了。何況Mewe有些地方還未做好,例如live。

        Kelly Chu

        
■林日曦。p/  
 ■林日曦。

   

■渾水。p/  
 ■渾水。

   

回應 (0)
我要發表
user