商界講呢啲
商界講呢啲
商界講呢啲

希慎牛年關愛社區 重視可持續發展及企業責任

2021/01/23 04:13:02 網誌分類: 生活
23 Jan
         今年過年時興派電子利是,植根香港、關懷社群嘅希慎集團走喺最前線,支持可持續發展,首次將投放喺設計及生產實體利是封嘅資源同費用,全數變成慈善用途,捐款到服務香港三十年嘅榕光社,呢個機構主要係為全港獨居無依長者提供多元化服務,捐款同時亦為協助機構推動「魚菜共生」計劃,鼓勵長者享受種植樂趣,保持心靈健康。

          雖然喺希慎嘅商場沒有實體利是封,但係商場內都好有過年氣氛,包括打造咗有成超過千隻風車嘅「福運齊來風車廊」新春佈置,等大家牛年轉出個好運!最吸引小妹嘅佈置更係「牛運亨通金牛陣」,八隻金牛氣勢迫人,點都要打個卡留起作為牛年嘅平安符!想真係求個籤?商場都設計咗個「利園區新春『幸運抽籤』體驗」,大家可以透過電子折福求籤占卜來年運程,而且只要喺場內消費滿指定金額,仲可以換揮春或過年經典小食!

          講到數碼化又點只電子抽籤!喺呢段期間推出一站式線上輕鬆辦年貨和O2O節日推廣活動,呢個活動唔單只幫到商戶喺疫境期間轉型為智慧門店,亦可以方便顧客透過網上辦年貨,服務仲可安排送貨同埋有電子輕鬆送禮,利用網上銷售平店向親友送禮,又真係好方便!不過小妹就睇中佢哋個「盆滿缽滿會員禮遇」,因為當中包羅晒盆菜、年糕、朱古力等,想享受到呢個禮遇?就要快啲成為佢哋Lee Gardens Club會員喇!最後提提大家, O2O節日推廣活動仲有個搶電子利是遊戲,消費完記得參加呀!

        Cally
  
  
回應 (0)
我要發表
user