張日強
張日強
張日強

二手盤罕見 排隊等睇樓

2021/02/23 05:12:12 網誌分類: 生活
23 Feb
          疫情好轉,各區屋苑睇樓量升溫,部份中細價樓於過去周六日更錄得連環成交的實況,反映市況有回升之勢。部份優質或筍盤備受追捧,日前將軍澳有屋苑出現大批睇樓客,且部份單位成功沽出,反映市況於農曆年後回穩,當中新界細價樓更連錄成交。

          「疫情持續好轉,發展商推盤步伐亦見加快,尤其農曆年後,近日新盤如雨後春筍般頻頻出動,以及透過軟銷為旗下新盤推廣,相信可於極短期內多個新盤群起出擊,至於二手屋苑同樣備受帶動,多個屋苑的睇樓量亦漸見升溫,日前將軍澳中心有部份優質盤源放盤,更出現近期罕見的排隊睇樓情況,一批為數約10多人的睇樓客,經代理引進於大堂登記,準備等待安排睇樓,每組睇樓客等候時間至少15分鐘或以上,相信是不少新盤向隅客回流二手市場導致,而且該屋苑睇樓量較上周末增約3成,期間該屋苑更錄得3宗成交,其中1宗為9座高層E室,實用面積384方呎,屬細2房戶型,原先叫價約780萬元,由於近日市場睇樓氣氛甚為不俗,尤其優質單位更受到追捧,最終該單位以738萬獲承接,每呎造價約1.9萬。」一家大型代理行董事指,自踏入2月份以來,市況明顯好轉,發展商加快推盤,且銷情不俗,亦帶動二手屋苑睇樓及成交量。

          過去2日市況回穩更錄得連環成交個案,其中以新界細價屋苑最受追捧,當中嘉湖山莊表現最理想,連環錄得6宗成交,至於美孚新邨亦錄得5宗成交。

        張日強

        
回應 (0)
我要發表
user