張日強
張日強
張日強

投資者議價四天終拍板

2021/02/27 04:12:30 網誌分類: 生活
27 Feb
          疫情稍見好轉,疫苗陸續抵港,利好市場氣氛,加上《財政預算案》公佈後市況回穩,令近日各大屋苑睇樓及成交量升溫,市場不少用家及投資者亦重返物業市場。去年洽商物業的準買家,近日紛紛重返談判桌上,以至屋苑睇樓氣氛明顯熱鬧,部份細價屋苑更錄得連環成交。有投資者經過四天與業主議價後,終於落實拍板購入九龍灣細單位作投資用途,反映近期投資者頻頻洽購早前心儀單位。

          「疫情稍見好轉,踏入2月以來,發展商密密加快推盤,亦有部份即將開售的新盤於市場上軟銷。除了一般中價新盤外,豪宅盤同樣受豪客追捧,部份豪宅更錄得不俗高價成交,預期下月將有多個不同類型新盤同場對戰。受市場氣氛回穩帶動,各區二手屋苑問盤睇樓量亦見升溫,部份細價屋苑率先起動,用家及投資者紛紛重返市場預約問盤或睇樓。除了天水圍嘉湖山莊錄得連環成交外,市區細價屋苑亦獲投資者洽購,其中九龍灣得寶花園本月以來表現不俗,有投資客經過四日與業主商議後,終以498萬購入該屋苑一個面積282方呎一房戶,並打算購入後作長線投資收租用途,呎價約1.7萬。」一間大型代理行董事指,受疫情回穩帶動,整體市況急速升溫,各區屋苑問盤及睇樓量上升,同時亦吸引大批投資客源湧出來四處覓筍盤,並以細價屋苑率先起動。

          以近日新盤銷情而言,除了用家承接外,亦吸引一批投資客入市,惟部份向隅客未能購得心頭好,而回流二手市場尋找筍盤,刺激近期各區屋苑的問盤及睇樓量明顯升溫。

        張日強

        
回應 (0)
我要發表
user