Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

旅發局總幹事紀念父親 重印今聖嘆名作 記錄文人黃金歲月

2021/03/09 04:12:24 網誌分類: 生活
09 Mar
          Kelly都算得上係一名文青,所以文化界嘅好友經常送新書來,讓小妹開眼界。噚日好開心,收到旅發局總幹事程鼎一寄嚟一本書,係佢已故父親程綏楚(筆名今聖嘆)嘅作品《新文學家回想錄》,重印發行一千本,翻一翻,內容收錄咗程父上世紀五、六十年代喺各大報刊嘅撰文舊憶之作,提及大批文人雅士,記錄咗呢批文化界精英嘅黃金歲月。

          程鼎一喺書中嘅「跋」講到兒時父子嘅相處時光,「父子聊天大多是我恭敬地聆聽他說話,講些人物歷史的掌故,對才十來歲的小孩來說,有些名字是曉得的,更有些是在學校的中文教科書裏面看到過的作者,總覺得父親怎麼可能認識這麼多的近代名人呢?應該是文人多大話吧……」

          直到有一日,父親拎一本啱啱出版嘅書返屋企家,佢先知道父親所言非虛,呢本書就係《新文學家回想錄》,裏面提到嘅中國近代文人包括周作人、沈從文、梁秋實、曹禺、老舍、冰心、胡適、朱光潛等等。原來程綏楚喺內地嘅時候,喺文化界廣結善緣,佢一九四八年移居香港,從事教育事業,有份參與創辦崇基學院,又喺各大報章開設專欄撰寫文章,用咗「今聖嘆」做筆名,十分之響噹噹。

          程鼎一同Kelly講,父親個筆名原來有意思,係「今之聖賢也為之讚歎!」很有上一代文人嘅胸懷與才氣,原版嘅《新文學家回想錄》現今已難覓,小妹得重印新書一本,大喜。

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user