陳法齊師傅
陳法齊師傅
陳法齊師傅

【八字算命李佳芯姻緣及愛情運】- 用情太專錯失不少機會- 陳法齊(天楠)師傅親算

2021/05/30 12:53:09 網誌分類: 生活
30 May

【八字算命李佳芯姻緣及愛情運】- 用情太專錯失不少機會- 陳法齊(天楠)師傅親算

好嘞講返佢嘅感情啦,李小姐呢其實佢個八字呢,唔計時柱,因此我哋真係唔知佢時辰,睇到八字呢純用正官作夫星嘅,冇混雜到七殺,用情較專一,因正官的女人,比較單純,男人多讚美她便可以了;用七殺為夫的女人,一定要其夫有真本領。

基本上係唔會點樣混亂嘅,都係正正常常可能係拍完一個跟住終結咗之後,過一段時間先會再拍第二個,就唔會話同一時間就會有一堆男仔喺身邊,一堆男觀音兵喺身邊呢個機率就比較細嘅!

本來已比肩坐夫妻宮嘅女性嚟講,本來段嘅姻緣呢都唔敢講話會好好嘅,但因為佢正官喺天干,自助亥水又合入夫妻宮,同老公都可以好親密嘅,不過唯獨是就係呢個正官呢就喺連知道入咗年支墓(戌土),要衝開呢個墓呢先釋放到個正官出嚟,佢因緣先至會真係入命。

其實佢嘅真姻緣呢喺28至38歲個戊申運已入命,2015年呢其實就已經係成婚之年㗎喇,據聞其實佢同一個舞台劇演員朋友一齊,之後就話聲稱可能分咗手啦……

其實如果睇個命盤其實就冇分手嘅,如果佢哋真係要去到分手,要去到 2022年嘅年尾或者2023年嘅年頭,先會真正分得到手嘅,現在!是2021年,相信他們是在一起的,只是一些原因,不方便公開吧!!!

訂閱Youtube頻道  https://www.youtube.com/channel/UCBtiyg_G6LrNxdTW2Nswkjw/videos

回應 (0)
我要發表
user