Shimba工作室
Shimba工作室
Shimba工作室

紫水晶急救面膜極速補水

2021/06/04 04:15:15 網誌分類: 生活
04 Jun
         日日戴口罩搞到皮膚差曬,夜晚一定要敷敷面膜補補水!用 Crystal Mask 嘅紫水晶急救面膜一塊面膜足足有 40ml 精華液,佢嘅天然紫水晶礦物同透明質酸幫皮膚補水、促進血液循環同減少細紋!另外,要舒緩又紅又痕嘅「口罩肌」就可以用埋 360° 口罩肌防護噴霧,佢採用天然草本配方,戴口罩前噴一噴就可以保持皮膚水油平衡、消炎抗菌同舒緩敏感症狀!而家係頭條 Jetso App 玩有獎遊戲,就有機會獲得紫水晶急救面膜一盒或口罩肌防護噴霧一支!

        【點只砧板、鑊鏟咁簡單?】澳洲創意廚具套裝低至半價!

         煮餐飯就搞到廚房立立亂,點先可以整得企理乾淨?關鍵係要用低至半價嘅Dreamfarm 澳洲創意廚具!佢嘅彈力料理鏟可以係煎嘢時輕鬆伸入食物底部,煎魚反面唔會怕整散。而二合一變形料理勺只要簡單扭一扭由鑊鏟變成湯勺,不沾聰明匙就可以將煎鑊嘅醬汁刮乾淨,當埋量匙用都得,而家一套三件都只係$268(原價$444)!另外,佢嘅雙面用聰明托盤砧板唔止防滑,仲有獨特凹槽設計,切嘢時兜住啲汁唔會流落枱面,拉起砧板邊緣一秒就變成托盤上菜都無問題!立即 Click https://bit.ly/3xo4c1l 選購啦!
  
  
  
  
  
回應 (0)
我要發表
user