陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

告別脂肪肝

2021/08/04 04:15:07 網誌分類: 生活
04 Aug
          脂肪肝一般分為酒精性脂肪肝及非酒精性脂肪肝,非酒精性脂肪肝較為普遍,而過重或患有代謝綜合症人士(即中央肥胖、三酸甘油脂水平偏高、高密度脂蛋白膽固醇偏低、空腹血糖偏高或患有糖尿病,以及患有高血壓)患上非酒精性脂肪肝的風險較高,其患病率更會隨著代謝綜合症的風險因素數目增加而上升。

          雖然非酒精性脂肪肝並沒有明顯病徵,但若然不妥善處理,後果嚴重。相反,如患者可在患病初期透過建立良好的飲食習慣,控制體重並多做運動便有機會逆轉脂肪肝。

          二○二一年初,《Gut》期刊刊登一項研究,該研究邀請了約三百位癡肥或血脂過高的人士,並分別以一般健康飲食、傳統「地中海飲食」及「綠色地中海飲食」三種飲食方案作研究方法。結果發現,三種飲食方法都能減少肝臟內的脂肪。當中,傳統「地中海飲食」及「綠色地中海飲食」組人士的體重減少量相約,前者有助肝臟脂肪減少了百分之二十;而後者更有助肝臟脂肪減少了百分之三十九。

          傳統「地中海飲食法」建議以橄欖油為主要脂肪來源、多吃新鮮蔬果、以魚類和海產作主要食物,配合全穀類食物,加入堅果及豆類等高纖高蛋白質食物,並少吃紅肉和精製糖/甜品。而研究提及的「綠色地中海飲食法」是以傳統「地中海飲食法」作基礎並改良,跟從「綠色地中海飲食法」人士,每日會額外攝取一百克藻類及三至四杯綠茶,從而增加多酚攝取。當然,研究亦指出除了減重和恆常運動外,健康的飲食模式亦很重要。如欲了解更多或有意跟從不同飲食模式,建議先諮詢註冊營養師或醫生。

        陸蕙華

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖