資優寶寶

2021/09/03 21:51:02 網誌分類: 教育
03 Sep

之前(200x年)有呢度既前輩批我將會有2個好聰明既仔,而且母憑子貴。

依家,我有一個資優仔仔但係好搞唔掂,點會去生第2個先。母憑子貴,就係對得個demanding既仔多,自己對自己要求更高,7年間學多左好多野(佢鐘意科學)。而幼稚園到小學,都拎左堆親子獎。

高敏感寶寶...... 對情感同陪伴係極高需求; 而對知識,包括宇宙萬物,恐龍等等生物,亞瑪遜森林,尼斯湖水怪等等 ,要每次Google揾詳盡解釋先收貨。否則,發脾氣囉 。扭計囉。

生仔考牌係唔夠架! 教幾多年小學,有幾多資歴,都不及每日24小時應付唔鐘意訓同唔鐘意食既資優寶寶。(做過評估,7歲語言能力有12歲咁勁)

學咩教仔法,學咩conditioning, 或者反其道而行俾unconditional parenting, 總係俾佢玩到親子關係之中既權力鬥爭。不過暑假我上左個家長學堂,好正架!

學到最重要既野係: 愛!

用咩方法,唔夠愛都唔受啦。

愛既表達,可以多d親近小朋友,了解佢地感受,每日要保持有touching. 真係掂架!

愛好似銀行。當小朋友發脾氣,呢個銀行可以幫小朋友記返開心既野。

好多謝教呢個家長學堂既講者。佢係個好好人既姐姐。

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2021/09/04 00:08:18 回覆
@wongi...

😀

wongi
wongi 2021/09/03 22:52:27 回覆

送上愛的星星。

正呀!

家母對我的愛,超深。

我與家母的感情好好。

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..