藝術家

2021/09/06 22:38:00 網誌分類: 藝術
06 Sep

每次聽到邊個邊個係藝術家,我都會睇下佢既功架同風格等等,再評定只係有錢人,定真係藝術家。

真正既藝術家,與身俱來,有藝術家脾氣,而果種脾氣我認為係氣質。又或者果種氣質唔一定係要有脾氣發到出黎,因為嚮作品上面會見到。

當我聽講燒餅返工既地方有個藝術家,我有理由質疑: 因為有錢而有時間畫畫、賣畫,定真係畫得好呢?

近年來同仔仔參加好多親子填色同繪畫比賽,贏左好多獎。我地唔識主辦單位既人,而且咁多個主辦單位都認為可以得獎,証明我同仔仔絕對有繪畫天份。

前幾年開始參與外國一個粉彩畫page, 我既畫拍得上外國可以賣畫既人。當時好多外國人同我嚮fb傾計,交流心得。

我認為真正既藝術家係重視藝術上既成長,多於幾出名或者d畫幾貴。至於點解我仍然選擇嚮塵世間咁既制度下同個仔參加比賽,為左portfolio姐。

幼稚園參加為小學portfolio, 小學參加為中學portfolio.大學就靠自己啦。

而且畫畫係我最愛,科學先係個仔最愛。

今日個仔開始冇叫我陪佢睇故事。佢自己睇。佢話識多左字,可以自己睇。佢成長啦。我就問: 「咁媽媽仲有冇用架...... 如果冇,我可以畫返畫? 你睇書果陣我畫畫?」仔仔話可以。

我會有將會架。我相信自己,正如我相信佢會做到科學家。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..