一堆groups

2021/09/08 21:41:27 網誌分類: 電腦
08 Sep

年輕果陣覺得網絡創造藝術上既平等,因為唔使睇展覽,唔使跟人學,有靚畫睇又有tutorials. 

到做媽媽,好多新野要學。點照顧小朋友啦..... 點令小朋友聽話啦...... 研究小朋友有冇特別學習需要啦(原來資優喎,難怪咁識扭計).....

到個仔讀小學,研究STEM! 其實STEAM仲有藝術成分添。

以前已經想佢玩Lego, 等佢頭腦靈活d, 郁下手指仔又得。依家想同佢研究要電既,robotics或者mechanic既野,甚至加coding. 弊,我都唔識,點教?

join groups. 好多人會回答我既求救架。仲好多砌得好勁既Lego睇添。

做媽媽真係慘,成日要嚮唔同groups左穿右插。都係為左extend個仔既Zone of Proximal Development 姐。我scaffold 唔到就學點Scaffold囉。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..