制服專家flintideas
制服專家flintideas
制服專家flintideas

Part time、暑期工或自僱人仕就唔駛買勞保?

2021/11/26 13:07:55 網誌分類: 生活
26 Nov

勞保買勞保投購勞工保險

今時今日香港地做生意真係唔容易, 競爭大, 營運成本又高, 除咗租金貴之外, 人力成本都真係一個好大的影響因素! 所以好多中小企業甚至係初創, 好多時為咗節省成本同增加靈活性, 都會請下part time 同暑期工去幫佢地應付下部份工作. 好多時公司老闆或HR, 其實都唔係好肯定, 究竟需唔需要幫part time 同暑期工是否需要投購勞工保險?

勞保一定要要買! 根據《僱員補償條例》規定,所有僱主都必須為僱員購買工傷補償保險(即係勞保), 去履行僱主係條例同普通法方面既法律責任;否則就唔可以僱用僱員從事任何工作,無論其僱用期或工作時數長短、全職或兼職、長工定係臨時工;僱主亦唔可以係僱員的收入裏面扣除所需費用。

Part time 、暑期工買勞保好麻煩?

可能唔講你唔知, 好似一般只係請1至2個月的陪月姐姐, part time 快閃喺某個街頭做問卷的後生仔, 樓下茶餐廳暑期每日做幾個鐘的學生哥, 其實背後老闆都應該已經幫佢地買咗足夠的勞工保險. 咁下一個問題你可能會接著問, 要幫呢類人買勞保, 會唔會好煩同好貴架? 放心, 其實最簡單既做法,就係搵返而家幫你處理開勞保的保險公司, 通知返佢你具體呢類員工的資料, 佢地就可以將員工加入返去現有勞保計劃的保障範圍之內. 咁如果咁啱你又因為各種原因都仲係唔係好識點攪, 當然10萬個歡迎搵我地勞保王去查詢點樣處理喇! 

順帶一提, 其實唔單止買勞保, 兼職員工其實老闆都要幫佢地供MPF強積金。尤其係2021年, 香港政府同香港保險業聯會實施了勞保新安排, 所有勞保保單都要申報好實際受保人數+總人工, 保險公司要收齊埋對應好的證明文件(即係過往的強積金供款紀錄), 咁先可以為新買或者續保保單正式出單. 所以老闆真係要為 part time 或暑期工同事處理好勞保+MPF㗎!

咁自僱人士又需唔需要買勞保呢?

其實你自己係自己老闆, 如果工作其間因工受傷, 你都唔會自己追究返自己的賠償責掛?

勞工處提供的資料都沒有一個指標去區份僱員同自僱人士, 但如果位同事係按照各位老闆既指示, 需要於1)固定嘅時間 2) 一個固地的地方 3) 進行固的工作, 咁好大機會呢倍同事就係你的員工, 而唔係自僱人士. 當然, 最穩陣的方法就去打電話去勞工處, 按你公司實際的情況查詢清楚.

如果一位獨資或合資經營的老闆, 當然你地就係自僱人士, 咁你就只需要開立自僱人士的MPF戶口供款就可以了, 不需要另外購買勞保. 但如果你係公司架構裏面係一位受薪董事, 又係公司的MPF戶裏面顯示到你的月薪及相關既MPF供款, 咁公司果份勞保就需要包括同保障埋你喇.

Hong Kong Action Ones 專業商業諮詢顧問團隊經驗豐富,不論是中小企融資企業融資,都會按業務需要提供最專業及合適方案,以獲得最大成本效益。曾協助超過20個不同行業成功取得各類政府資助。 服務涵蓋各類政府資助: 包括TVP 科技券計劃BUD專項基金。 其他服務有:中小企資助整合強積金私人財富管理公司註冊報稅服務,歡迎大家找我們的財富管理顧問諮詢。

Hong Kong Action Ones

 

簡介:Hong Kong Action Ones專業商業諮詢顧問團隊經驗豐富,按業務需要提供最專業及合適方案,以獲得最大成本效益。曾協助超過20個不同行業成功取得各類政府資助。 服務涵蓋各類政府資助: 包括TVP 科技劵計劃BUD專項基金。 其他服務有:整合強積金私人財富管理公司註冊報稅服務企業融資。歡迎諮詢。

 

中小企資助 | 財富管理顧問 | 專業商業諮詢顧問 | BUD專項基金 | BUD專項基金申請 | 基金投資 | TVP申請 | 科技券申請 | TVP 科技劵計劃 | 強積金 | 整合強積金 | 私人財富管理 | 資產淨值 | 財富管理公司 | 公司註冊 | 註冊公司 | 開戶 | 報稅 | 電子報繳稅 | 報稅服務 | 融資 | 中小企融資 | 企業融資 | 勞保買勞保投購勞工保險

回應 (0)
我要發表
user