古星輝
古星輝
古星輝

5G搭Fintech「倒轉地球」

2021/12/03 04:43:53 網誌分類: 經濟
03 Dec
          今早收到金融才俊大S嘅WhatsApp,問有冇睇過師奶殺手唱《倒轉地球》嘅短片。我哋從事電訊嘅,個個收料快過5G,我text返大S:「梗係睇過啦,片段星期一朝早已經喺公司多個群組瘋傳!

          今次就同大家講吓金融業近期熱門話題:Fintech。

          我成日講5G嘅ABCDE,即AI(人工智能)、Blockchain(區塊鏈)、Cloud computing(雲運算)、Big data(大數據)及Edge computing(邊緣運算),全部與Fintech有密切關係,所以話5G Fintech嘅發展絕對重要,足夠令Fintech喺未來「倒轉地球」。

          Fintech可以算係金融業嘅數碼轉型,其實呢個字已經出現咗好幾年,只不過當時連線技術未能配合Fintech的嚴格要求。到了5G年代,其超高速、極低時延及萬物互聯的特質,正符合經常需要運用大數據及人工智能的金融業,無論在用戶體驗及保安方面都會大大提升。

          才俊大S提到近來不少客戶轉用手機炒股:「手機已經唔再係查股價咁簡單,尤其市場環境波動,更多人機不離手睇實個市。5G教主,你哋多唔多客咁做?」

        串流報價炒股 落盤快狠準

          其實這股趨勢我們早已預計到,又update吓香港嘅Fintech發展:「5G速度高反應快,最適合做分秒必爭嘅事情,你知買賣股票,以前見到報價,但落盤一刻發現價位變咗,呢個好可能同網絡時延有關,而因應5G特質,最近有電訊商推出創新投資股票專用月費計劃,此類計劃特別喺報價做過工夫,首先使用串流報價,唔使不停『F5』已知最新價位,慳返唔少指力,而報價資料仲喺5G網度開咗條快線嚟傳送,確保資料最新最齊。配埋5G靚網,落盤自然快狠準。」

        和記電訊香港行政總裁

        古星輝

        
■5G速度高反應快,正符合經常需要運用大數據及人工智能的金融業。資料圖片p/  
 ■5G速度高反應快,正符合經常需要運用大數據及人工智能的金融業。資料圖片

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類