唔好睇少女人

2021/12/31 20:32:48 網誌分類: 生活
31 Dec

今日回程搭了紅小巴,一個女人不停傾電話,全車強迫收聽,內容我就聽不清楚,因我聽力差,要帶助聽器,真係想八卦都唔得。

終於司機大哥喝斥,阿姐唔好講電話咁大聲,果然阿姐收細聲量,但好快又是原先頻度,高音量。終於車內有乘客幫咀,那時,阿姐電話掛掉了。開始反駁司機,你一路聽歌開車都好危險,影響乘客安全,不是我打電話影響的,我跟阿婆通電話,佢老,要大聲先聽見,前面的女乘客又波及,關你咩事?我跟司機駁斥,你搭咩嘴,仲叫我落車,後面一個老男人,大聲罵,就係你咁大聲,嚇親我老婆,到站落車,加多句死八婆,女人不是省油燈,說死佬,生仔不要帶套。

真係語出嚇壞人,你開車做生意,我傾電話叫我落車,我投訴你老闆,炒你魷,司機即刻縮頭烏龜,我也到站,竟然2021年最後一天,看了場大龍鳳,女人何不回家再跟老人家致電,大家就有個安靜的坐車環境,忍讓絕對可解決的,不妨採納。

回應 (3)
我要發表
易明
易明 2022/01/03 14:51:23 回覆

在交通工具上講電話的確非常令人討厭的。

wongi
wongi 2022/01/01 07:14:39 回覆

送上星星,真是七嘴八舌啊!

淺雪
淺雪 2022/01/01 05:41:17 回覆

真係乜人都有.見怪不怪.

user

最新回應

wongi
wongi 2024/04/08

送上星星。

博大霧。

要懲戒。

易明
易明 2024/04/08

果真是為老不尊!

淺雪
淺雪 2024/04/06

這種不知廉恥的人在地鐵時常都遇到

wongi
wongi 2024/04/03

如果是我,寧願留在香港,省掉舟車勞動。