制服專家flintideas
制服專家flintideas
制服專家flintideas

【女朋友生日】生日禮物送咩花好?

2022/01/07 15:44:29 網誌分類: 生活
07 Jan

【女朋友生日】生日禮物送咩花好?

生日花束生日送花即日送花

大家生日的時候一定會好期待收到 生日花束 ,相信生日送花在這種特別的日子,一定會他/她感受到你的心意。花束是每個慶祝場合的最佳點綴,無論是生日或是在任何時候,Moon Florist即日送花都會為你挑選最適合他/她的花束,用細膩的鮮花代你將心意滿滿的傳遞。

大部份女仔都鐘意花。所以作為男朋友,係女朋友生日既時候,當然送生日花束作為生日禮物一定唔會出錯。市面上咁多唔同既花究竟點簡好?等我share多d唔同既類型2020最熱門既花類禮物等男士們按女朋友既喜好選擇吧,咁就唔洗每次都係送一樣既野咁悶喇!

鮮花花束

鮮花花束當然係不變的經典之選,唔少女仔都好鐘意橙黃色,係考慮買咩花之前記得了解下女朋友既喜好呀!鬱金香混配既花束真係好靚,玫瑰花可以話係經典不敗之選,呢個心心玫瑰花束就可以俾佢知道你既心意喇!

花盒

覺得持著一大束生日花束出街慶祝好唔方便,花盒不妨係好既取代品,買既時候好重要就係要拎住既時候係外面係睇到既,咁女朋友拎住先可以收到收花既滿足感嘛。

永生花

覺得鮮花唔抵買,想女朋友一年365日都見到你送既花就唸起你?永生花係一個好選擇。保存期一般都比鮮花擺放時間長久好多,可維持到大約1-3年時間。

市而有好多唔同既保鮮花選擇,由單枝到各種設計既選擇都有。

乾燥花

乾燥花係近年文青大熱,亦都唔難搵到專門做乾燥花藝的花店,亦都越來越多人喜歡以乾燥花取代鮮花送禮。

以配花為主調既生日花束係乾燥花的基本款,好適合小資的學生們~

MOON FLORIST 網上花店自2017年起,專門提供網上預訂花束送花 及度身訂製鮮花裝飾佈置服務。客戶包括國際知名奢侈時裝品牌及大型連鎖高級酒店,獲信任為香港花店推薦之一。

我們致力於為您提供更完善的網上訂花送花服務。立即體現各項優雅花藝系列。


送花訂花訂花束網上訂花訂花推介送花服務花束花束訂購情人節花束訂情人節花束生日花束生日送花即日送花畢業花束訂畢業花束求婚花束求婚花母親節花束母親節花開張花籃開張花牌花籃結婚花球襟花帛事花籃白事花牌BB禮物籃初生嬰兒禮物中秋生果籃中秋禮盒永生花永生花擺設玫瑰熊玫瑰花熊

回應 (0)
我要發表
user