古星輝
古星輝
古星輝

乜都5G|香港近三成用戶已用5G - 古星輝

2022/01/28 05:45:55 網誌分類: 經濟
28 Jan
        年近歲晚,睇到通訊事務管理局公佈的最新統計數字,話香港嘅5G滲透率截至去年9月已達29%,即係等如約有220萬名5G用戶。事實上,由2020年4月推出5G以來,面對疫情和經濟衰退,有近三成嘅5G滲透率,已經很不錯,相信使用5G的用戶比率超越3G及4G的日子指日可待。

要5G進一步普及,覆蓋的廣度和深度同等重要,舊年政府推出嚟拍賣嘅新增5G頻譜700MHz頻段,就係3.5GHz黃金頻段之外嘅「靚頻」,以往用於模擬制式的電視廣播。相信大家都記得過去有段時間成日話要換數碼電視,其實就係要清空該段頻譜作為規劃5G發展之用。700MHz頻段屬於低頻,穿透力強,覆蓋範圍廣,用於地底或封閉地方,可以增強室內接收。

另外,呢段頻譜可用於「廣域覆蓋」,即係話就算在相距基站較遠,都可以收到信號。對電訊商來說,有咗呢段頻譜,要提高5G覆蓋,簡直如虎添翼。雖然700MHz頻段目前仍未投入服務,估計本年內應可使用,到時大家就可以體驗到更好嘅5G服務。
朝向獨立模式5G網絡發展

講到要5G真正普及,以及要完完全全發揮5G嘅功能,電訊商嘅主要發展方向,都係邁向終極嘅獨立模式(SA)5G網絡。目前,大部份的5G商用,都係用緊非獨立模式(NSA)5G網絡,簡單來說,即是喺4G網絡基礎上行5G。喺初初推出5G服務嘅時候,NSA無疑係建網最快及合乎經濟原則,不過從非獨立組網過渡到獨立組網,至可以發揮5G網絡嘅最大威力。屆時,車聯網、遠端醫療、智慧交通等mission critical嘅應用就可以進一步充份發揮,而將香港發展成為智慧城巿,又行近了一步。
和記電訊香港行政總裁
古星輝
■5G要在香港進一步普及,覆蓋的廣度和深度同等重要。p/  
 ■5G要在香港進一步普及,覆蓋的廣度和深度同等重要。

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類