古星輝
古星輝
古星輝

乜都5G|抗疫「苦」年5G成得令救星 - 古星輝

2022/02/11 04:14:29 網誌分類: 經濟
11 Feb
        今日係虎年首度與各位讀者見面,恭祝大家虎虎生威!心想事成!如虎添翼!通訊事務管理局喺過年前提到,香港已經有近三成用戶用緊5G,我預計呢個數字喺今年上半年可能會有意想不到嘅增長。點解咁有信心?事實上,5G如猛虎,速度快、反應敏捷(極低時延),而嚟緊幾個月,有三大誘因造就各位入市嘅最好時機,香港5G滲透率虎年開紅盤不是夢。
矚目手機型號首季登場

手機商已經準備就緒,先有三星喺前晚舉行咗旗艦機發佈會,宣佈即將推出今年Galaxy S22系列旗艦手機,一門三傑滿足不同需要,其中Galaxy S22 Ultra嘅S-Pen反應比前更快,係各位攻頂之選。除咗三星,外媒傳出Apple將會喺下月8日舉行一個網上發佈會,報道指出其中一款會係入門版5G iPhone,甚至稱佢為新一代嘅iPhone SE。呢個消息如果屬實嘅話,對果粉們絕對係好消息,相信可以吸引到更多用家加入5G行列。
「靚頻」年內推 覆蓋再強化

未升級嘅用家,好多都仲會擔心覆蓋未夠全面,其實喺5G推出嘅頭半年,覆蓋已經同4G所差無幾;而去年更有國際知名手機網絡質素數據研究公司指出,香港四間網絡商嘅5G可用率都打入全球Top 20,稱得上係世界級。好似我之前所講,隨住700MHz頻段嘅5G「靚頻」年內推出市場,呢個低頻段頻譜滲透力更強更廣,可以再強化5G嘅覆蓋,嚟緊嘅5G網絡只會愈用愈好。
一人一5G寬頻 在家抗疫

近日大家閉關在家工作、網上會議或者上網課,都會發現連線質素好重要,例如平日未必太介意屋企嘅Wi-Fi接收差或者唔夠快,不過近期成日留喺屋企,自然對網絡連線有要求,唔想同屋企人爭Wi-Fi,最好當然用5G寬頻呢個私人寬頻,有咗佢網上開會或上課唔會窒之餘,更唔怕影響屋企人上網睇片打機。計我話,一人一5G寬頻,好快會成為一個潮流。
和記電訊香港行政總裁
古星輝
■三星早前舉行旗艦機發佈會,宣佈即將推出Galaxy S22系列旗艦手機。p/  
 ■三星早前舉行旗艦機發佈會,宣佈即將推出Galaxy S22系列旗艦手機。

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類