Shimba工作室
Shimba工作室
Shimba工作室

Shimba工作室| 【香港品牌質量保證】Market Play By Uncle Ray - Shimba工作室

2022/02/18 04:14:00 網誌分類: 生活
18 Feb
         提起香港品牌,相信大家喺衣食住行各方面都會諗到一些耳熟能詳嘅名字,成功品牌嘅共通點就係對質量嘅堅持及對產品嘅極致追求。新一代本地品牌除咗秉承這個理念外,更懷有開拓全球市場嘅理想,所以越來越多香港品牌喺國際市場上闖出名堂,有力走出香港嘅品牌唔再係寥若晨星。

今時今日本地品牌代表着香港創意設計力量同新一代嘅態度,從設計到用料不亞於國際品牌,一個以相機袋起家超過十年嘅本地品牌ZKIN,創意顛覆以往相機袋嘅單調形象,認為相機袋不應僅局限於放置相機,更應該提供足夠嘅個人風格,容易配襯衣飾之餘又不失品牌獨特性,以復古加時尚嘅外型設計可以話十年都唔過時。ZKIN猶如皮膚,寓意相機袋如同相機嘅第二層保護皮膚一樣,採用防潑水布料及嚴選優質真皮,同時具備多用途機動性嘅實用間隔,可以見到品牌嘅用心。ZKIN喺中丶日丶韓以至多個歐洲國家都參加過不同嘅展覽,與多個知名品牌聯乘,亦曾獲得最型格攝影配件獎項,稱得上香港品牌之光!依家「星購JETBUY」亦引入這個品牌,讓大家一齊去感受佢嘅魅力!快啲入嚟星購JETBUY睇吓,仲有好多香港特色產品等緊你!
  
回應 (0)
我要發表
user