Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 港設拿度網球中心 新世界冀育優秀人才|Executive日記

2022/04/27 04:12:07 網誌分類: 生活
27 Apr
        西班牙網球「天王」拿度係Kelly嘅偶像,佢喺球場上嘅英姿令小妹明白到要打好網球,體力、反應同埋技巧一樣都唔少得㗎!數年前由拿度一手創立嘅西班牙拿度網球學校,將同新世界發展擁有嘅香港高爾夫球及網球學院合作,開設亞洲首個拿度網球中心,培育香港新世代網球人才,小妹要快點通知有興趣嘅朋友,等佢哋唔好錯過機會!

香港高爾夫球及網球學院真係好有心,不遺餘力推動香港體育發展。透過喺香港設立拿度網球中心,藉此為本地球員提供世界級的訓練和比賽機會。聽聞拿度網球學校將派出頂尖教練團隊來港坐鎮,根據球員嘅年齡、水平和需求而調整,度身訂造網球訓練項目,好專業!只有勤力、用心,配合球員天份,相信好快香港就會有「網球新星」出現,小妹好期待。

另外,香港高爾夫球及網球學院也會開設拿度網球學校專門店,出售獨家產品,俾大家可以入手高級裝備,所謂「工欲善其事,必先利其器」嘛!新世界發展行政總裁鄭志剛話,享譽盛名的拿度網球學校首次落戶亞洲,是香港高爾夫球及網球學院,以至香港體育發展嘅重要里程碑。香港擁有很多優秀人才,而拿度網球學校可以為我們具冠軍潛質的網球運動員提供所需的世界級訓練。
Kelly Chu■拿度期待即將啟用的拿度網球中心。■拿度期待即將啟用的拿度網球中心。
■香港高爾夫球及網球學院 (圖) 擁有一流的培訓設施。p/  
 ■香港高爾夫球及網球學院 (圖) 擁有一流的培訓設施。

   

  
回應 (0)
我要發表
user