Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 心臟病男嬰「張保仔」 頑強慶一歲生辰|Executive日記

2022/05/05 04:12:02 網誌分類: 生活
05 May
        患有先天性大血管移位嘅一歲男嬰張允祈(張保仔),出生冇耐就需接受心臟手術,可惜過程失敗,醫生當時估計他得返四個月命,佢父母萬般不捨,但終忍痛決定放棄治療,「我真係唔想保仔再辛苦」,所以向醫院爭取到為保仔舉行生日會,希望佢可以開開心心。

喺醫護人員幫助下,保仔嘅一歲生日會終於喺周日順利舉行,佢離開兒童醫院兒童深切治療部(PICU),戴起生日帽,穿起「明星服」,同時亦收到好多人嘅祝福及禮物;在生日前一日,佢更可以離開病房,出去公園慶祝,保媽仲話︰「唔係話過到一歲就代表佢無事會好返,而係話俾人聽,我個仔有幾咁叻」。Kelly也為保仔打氣,加油,大家都愛你。
Kelly Chu
■張允祈(張保仔)戴起生日帽,開心慶祝生日。p/  
 ■張允祈(張保仔)戴起生日帽,開心慶祝生日。

   

回應 (0)
我要發表
user