Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 《頭條》全方位報道李家超當選|Executive日記

2022/05/10 04:12:04 網誌分類: 生活
10 May
        每當社會發生大事,梗有一份免費嘅《頭條日報》喺大家左近。前天係第六屆行政長官選舉日,即使當天同翌日都係假期,但《頭條》依然動員,喺昨早出版報紙,即時向公眾提供詳盡嘅資訊。Kelly昨天一早,就見到好多市民拎《頭條》細閱。

作為全港第一嘅報紙,《頭條》編採部重視社會重大事件,除了網上即時報道,亦出版實體報紙,深入報道,俾廣大讀者深入了解。昨早《頭條》就大篇幅報道李家超當選第六屆行政長官,除咗新聞,仲有特寫,全方位報道。同時,又向讀者提供娛樂、副刊同金融等免費資訊,一報在手,能知天下事。小妹昨早喺好多鬧市見到《頭條》嘅派報員,大部份市民放假,但見到有免費嘅《頭條》都好開心,人人取閱。Kelly亦多謝各大廣告客戶嘅支持,使用《頭條》呢個有效嘅平台,與廣大讀者接觸。
Kelly Chu
■每當社會發生大事,梗有一份免費嘅《頭條日報》喺大家左近。p/  
 ■每當社會發生大事,梗有一份免費嘅《頭條日報》喺大家左近。

   

  
回應 (0)
我要發表
user