Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 端午友誼賽「大拍跳」 30隊伍落場「練習」應節|Executive日記

2022/06/02 04:12:04 網誌分類: 生活
02 Jun
        槍聲一響,各龍舟百槳齊發,加油聲響激河畔嘅畫面,Kelly好耐都冇見啦。受疫情影響,舉辦水上賽事變得困難重重,多區端午節的龍舟活動及賽事逼於無奈均取消或延期,小妹覺得好可惜。有團體為延續節日的歡樂氣氛,明天端午節舉辦友誼賽「大拍跳」,邀請近三十隊伍落場「練習」,好有心,有興趣嘅市民可以去觀賞,不過一定要遵守防疫規例!

龍舟競渡係端午節嘅傳統活動之一,不過由於搞一個龍舟比賽需要牌照申請及政府批准,但人群聚集等條例仍未放寬,所以端午節好難有正規比賽舉辦。小妹知道原定明天舉行嘅大埔區龍舟競賽,因疫情關係延至十月十六舉行;沙田龍舟競賽及赤柱龍舟錦標賽等賽事同樣延至十月。

不過,有團體希望疫下保留節日傳統,所以都會舉行一些小型活動,好似赤柱龍舟協會將在赤柱正灘舉辦「赤柱龍舟賀端陽」,聽聞屆時會有拜神儀式;另外觀塘龍舟體育會主席李家亮亦同Kelly透露,將軍澳東水道將有一個特備節目「大拍跳」上演,近三十隊龍舟隊伍喺海上一起划,互相比併,分享練習成果,相當熱血,當中強隊「觀塘游泳會龍舟隊」都會參與,唔好睇他們年紀有返咁上下,經有規模的訓練後,隊伍在二〇一九沙田嘅龍舟賽事中脫穎而出,非常厲害;雖然今年大型比賽搞唔成,不過唔緊要,大家都可以食住糉子,或者睇下隊伍「練習」應節。
Kelly Chu
■多區端午節龍舟活動及賽事,疫情下被迫取消或延期。資料圖片p/  
 ■多區端午節龍舟活動及賽事,疫情下被迫取消或延期。資料圖片

   

回應 (0)
我要發表
user