Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 太古傳訊高層升職 北上駐京強化品牌|Executive日記

2022/06/15 04:12:05 網誌分類: 生活
15 Jun
        中國市場巨大,發展機會無限多,啱晒有實力又有幹勁嘅香港人北上打拼。好似Kelly嘅好友、太古集團公共事務總經理張嘉欣(Cindy),將於明年一月調派太古中國駐北京總部,升任首席傳訊官,負責太古中國區的品牌宣傳及公關工作,未來會同旗下嘅公司協調,強化太古在中國內地嘅品牌認知度。

Cindy話,太古喺中國內地生意比重愈來愈大,員工有四萬人,需要一個對太古品牌相當了解嘅人,幫手對外同對內地營運子公司內部強化宣傳太古嘅品牌知名度、企業文化同企業嘅核心價值。「我去北京,覺得係一個好好嘅機會,公司畀機會我出任一個新職位,可以試下新嘅事物,要做好呢份工一定需要融入當地,了解國情。」Kelly祝Cindy喺內地大展拳腳,生活愉快。
Kelly Chu
  
回應 (0)
我要發表
user