給梅媽媽的信

2008/06/16 23:37:49 網誌分類: 影視
16 Jun

梅媽:

很抱歉,不能稱呼夫人為梅媽媽,皆因老鼠不想對妳「媽媽」聲,故只好 call 妳梅媽好了。

聽到夫人最近輸了官司,心裡非常同情。

老鼠委實替梅媽妳到感唔砥;試想:妳苦心裁培的搖錢樹,竟然半丁點銅鈿也不留給夫人,明知妳大花筒,衹是按月給那雞碎咁多零用錢,生活點過呀,怎撐呀!老鼠最唔忿氣,D錢好留唔留,留俾個基佬,檻過床頭都叫老母呀,太過份了。

最令老鼠担心的,家中識揾錢的就相繼離去,識洗錢嘅就咁多人去就輪唔到,真慘!!!!

梅媽,支持下去,上訴到終審,反正唔洗妳俾錢,洗哂佢都唔好益其他人,讓大家知道夫人的真面目,和妳兩母女關係,對阿梅來說也可以是平反。

梅媽,水皮撐妳!

老鼠敬上

16.6.2008

 

回應 (5)
我要發表
2008/06/24 19:17:43 回覆
十幾皮一個月,恨到我流口水
2008/06/17 10:24:07 回覆

我明白您寫這篇網誌的用意喔........

2008/06/17 03:05:56 回覆

哈哈,好呀!

她終於輸了官司,給她贏了又如何,D錢唔係最後給了那敗家仔化咗去,到時咪又係臨老唔過得世,政府執手尾。

2008/06/17 01:55:24 回覆

鼠兄,你繼續撐吧~相信梅媽不會輕易罷休的。                           你看她站在庭外、面對鏡頭時的義正凜然!

真理,真的永遠站在正氣那方。

2008/06/17 00:48:00 回覆

user