鄧達智
鄧達智
鄧達智

鄧達智 - 泰問候|講是非

2022/08/25 04:12:43 網誌分類: 生活
25 Aug
        自己後知後覺⋯⋯

周生面書發文:「謝謝各位關心 曼谷很安全 我也平安,放心 只是新聞標題頗誤導」

不少問候,Comments隨後。自己當時正準備離開曼谷,奇怪;乜事?放了短短兩個禮拜假,正享受曼谷Every Single Bit;點解變身一片腦空白沒事人?香港曼谷兩邊到底發生了甚麼狀況?隨口問問:我都係曼谷,點解冇人問候我嘅?立即引來不少「問候」。李老師,你好想俾人問候咩?

猩猩——肉不夠嫩,器官不夠新鮮囉!(意謂:你就想俾人「問候」,講肉身條件㗎)。以為周生發生咗乜事,問候過佢,不得要領,算吧啦!

回到香港,正享受出門時規例「隔離」七天,歸來改為三天「恩惠」;說時遲,那時快,幾位熟稔媒體朋友迅速聯絡上:泰國通胡惠沖都話泰國現時十分危險,佢自己都好驚,勸香港人千祈咪去泰國⋯⋯閣下剛自泰京歸來,感覺係咪咁恐怖?

喂!喂!喂!到底乜嘢事咁危險、恐怖啫?鄧生,唔係嘛,閣下剛剛泰國返香港,你唔知東南亞發生咗乜嘢事?隨後,滿耳,接收一大串:販賣人口、監生切割器官變賣、當街老笠拉遊客上車、小鮮肉嘅不分男女販賣成性奴(唔怪得猩猩話我條件唔符合,未夠資格俾人「問候」)、蛇頭串通泰國、緬甸、柬埔寨、甚至馬來西亞跟台灣嘅警察齊齊做大茶飯⋯⋯總之擄劫、敗賣人口,搶劫生劏器官變賣!

嘩,好大陣仗呀!胡惠沖今次真係大鑊,記者話佢條勸人唔好去泰國嘅片一上架,賺到超額View數,同時俾泰國旅遊局及泰國人強插「問候」到血流成河;兩年半疫情沒完沒了,為經濟,重建旅遊業,泰國政府冒險自六月一日取消防疫措施,西方遊客陸續湧現,剛好碰上港府更改隔離政策,由酒店七天改為三天酒店四天在家隔離,不少港客㷫㷫烚烚摩拳擦掌正準備或已出發南下舒筋活絡;阿沖苦口婆心勸世人唔好去泰國;簡直打爛泰國旅遊部門如意算盤?死無葬身之地,陰功!

誰是世上販賣人口大國?哪個城市最多未成年男妓女娼?哪個城市最多光天化日搶劫偷竊?港人總算見過世面,旅遊地圖廣泛;不屬閉塞鄉下佬,就算在下這個如假包換鄉下仔,都不會相信以訛傳訛;客觀分析事情,明哲保身,便宜莫貪,出門諸事小心,緊記!
鄧達智
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類