曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 吳剛師傅上身挽救樓市能吸引人才﹖|祿祿無窮

2022/10/05 04:12:42 網誌分類: 生活
05 Oct
        所有人,都會在背後講人(分別在講邊個而已)。因為,這就是一項放諸四海皆如是的「社交天性」。

有品的人,講人時,會堅持公正公平原則,盡量把個人喜好及偏見壓低。

幸而,大部份人有個公道心,兼且,物以類聚,有品與冇品者,好少溝埋一齊。

最近一個飯局,小弟與其他老友,又「講人」。目標當然是有頭有面、有權有勢的公眾人物,又或富豪,又或高官及政客,因佢哋對香港有非一般的影響力,尤其擁有公權而收納稅人薪酬的,更應該日日俾市民「說三道四」。

當晚在座者,皆線路縱橫,兼有一定資歷及閱歷,故批評任何人時,必有一定真確性及份量。開波!當然講新政府班子表現。明顯地,全部評價遠比上一屆好,尤其講及最高領導的一位,即係特首!林鄭,眾所皆知,真係好少人頂得佢順。

好嘞,再落去又如何?講吓講吓,講到冇得坐直通車過渡的個別局長或秘書長。

最好笑,突然間有位創意無窮者,形容某前高官為「吳剛師傅」。

「佢呀,正牌吳剛師傅,日日上晒身!」

一眾唔知佢噏乜東東,只得擘大眼等開估。

「哈哈,吳剛師傅,畀人最深印象係乜?正是廿多年前,次次《歡樂滿東華》皆有佢份表演。凡出場就通身搽滿油,閃閃生光,睇就正,但你想捉住佢就難。吳剛師傅,即卸膊/跣膊之星呀!」
曾智華
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類