曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 同FIT馬唱雙簧|祿祿無窮

2022/11/18 03:13:01 網誌分類: 生活
18 Nov
        離開香港電台,小弟變咗「自由鳥」,喜歡搞乜都得,只要能力所及,一丁友都可以組織各種活動,其中最熱衷搞的,為——分享智慧、分享美食晚會。搵間正斗食肆,約位智者,開餐前講一個半小時,然後,開其紅白酒,美食上枱。

周初又開波,今次請到一時肥一時FIT的馬時亨教授,分享投資經驗。

香港人認識FIT馬,多自佢入官場開始,只知佢做過高官及港鐵主席。其實,佢八十年代已是投資界星級人馬,在加拿大任職國際金融集團,乃首席分析員,身價非常之高。冇乜人知,佢入政府前,已是千萬年薪打工皇帝,若非有點使命感,點會減薪七成多去「啃」一個局長位(真係好惡啃!)。

好嘞,如今,佢七十開外,生活富裕,又是百分百「自由鳥」,喜歡做乜就做乜。最熱衷,是透過電視節目、講座及訪問分享人生智慧。

前晚,我哋又與一群積極求知朋友開分享會,題目——市場風高浪急,怎應對。聽完,個個埋嚟話:「感謝兩位塞錢入我袋。」其實,我哋講的,只是Common Sense矣。

當中兩人不約而同有三大共識:

一、由零開始,絕不沾手虛擬貨幣,因唔知佢喺邊,極有何能大騙局,結果蝕少好多。

二、買樓自住涉及心情及家庭和諧,貴少少冇問題,負擔得起就可以,投資則免!

三、人生投資,首重健康及親情,金錢中低層次。
曾智華
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類