鄧達智
鄧達智
鄧達智

鄧達智 - 中伏|講是非

2022/12/15 03:12:41 網誌分類: 生活
15 Dec
        自從八九年六月,帶着灰色的心情從雪梨、峇里島、新加坡、吉隆坡⋯⋯最後,初探檳城,一發不可收拾,先愛上、繼而深愛。要選亞太區三個可以居之家外之家:檳城、京都、杭州,每年必去!

曾經衝動在檳城置業⋯⋯情之所鍾,對一見鍾情的地球一隅,總想購下一小角,不用多,就一小角;猶如古老時代男人去到邊都心思置一頭家,納幾個妾侍,方便官人隨時駕到。西班牙Granada、葡萄牙Porto、日本京都、英國倫敦⋯⋯甚至遠在天涯海角阿根廷布宜諾斯艾利斯!

中伏情況⋯⋯血流成河!

首先Granada城外鄉間連泳池諾大橙瓦白牆橙園大宅,購入後,回去過兩次;那麼多地方可以去,想去,不可能次次度假都回去西班牙。

京都老木房子更慘,光修葺舊傷痕簡直鞠躬盡瘁!布宜諾斯艾利斯⋯⋯香港鑽個窿穿過地心,直落就係布城,再鍾意跳Tango,再迷戀梁朝偉失魂落魄嘅眼神,都冇需要置業㗎!

檳城佐治鎮吾心所鍾,睇中百年老屋,不算大,樓上樓下兩千平方英尺左右;購入前,偶然入住另一間類同嘅Air B&B,當時同行幾個朋友三人分一屋,笑住話:真係寸,三個人住一個Number⋯⋯入夜先知死,睡房在樓上,廚房、廁所,還有個古屋天井在樓下,深夜後何止安靜,簡直鬼影幢幢。天光之後,買古屋之念全數翻轉。

隔山買牛,遍地地雷,港人過去買樓好似買餸嘅習慣,全因香港買賣樓宇法例之寬鬆,世上絕無僅有;搞錯以為其他地方都一樣!

港人泰國置業;正,在下都買咗!

買咗之後出租後發覺,當地幣值難以寄出,只可於當地運用。想再賣?二手市場跟香港過去情況?發夢冇咁早!況且泰國國安法;外國人不可直接售予外國人,只能賣給當地公民,始料不及,賣樓中介何不明言?

換電話,從iPhone13至14,銀行運作立即停擺,必須親自到泰國上銀行將電話新資料更換才可再啟動⋯⋯簡單若此,都可以成為中伏伏筆,服未?
鄧達智
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類