郭志仁
郭志仁
郭志仁

郭志仁 - 新年奇遇|九宮格

2023/01/04 03:12:14 網誌分類: 生活
04 Jan
        

究竟要幾多巧合,才造就2024年這一次偶遇?新一年壞男人聚會,G先生急不及興奮分享跟J小姐的相遇。

今個星期初假期後,G打算到灣仔某商業大廈取淘寶集運商品,剛巧另一半放假,她當天下午兩時多到達,原來兩點至三點是午飯時間,本來另一半打算四處逛逛到三點,不過G決定待自己放工才取貨。

G當日五時左右到達商廈,打算進入電梯一刻才發現一位戴黑色運動帽身形高挑的女生在等候,G:「唔好意思唔知你等緊,你先。」G也禮貌地讓她先取貨。女生望見大約半個成年人高的集運商品頗為愕然,拉起來甚費力。G想幫手,但無奈要等自己的貨品。

恰巧G離開時女生仍在等電梯,G便主動問:「使唔使幫手?」女生:「唔該你呀,不過我應該搞得掂。」女生老鼠拉龜,以身體頂住貨物。到大堂G忍不住問:「你要拎去邊?咁啱我有公司車,不如兜埋你過去?」女生知道自己難以處理,就一邊多謝,一邊與G把貨物放入車尾箱。

車上寒暄幾句,女生主動介紹自叫JEN,後來提及G公司,說着說着,女生突然望着G。

J:「你係咪X哥哥?我係明姨(G外母)朋友Paula個女呀!」

G:「吓,有冇咁啱呀!你戴住帽完全認唔到你呀!」

J:「好黐線呀,點會咁都撞到!」

兩人甚興奮,不斷重複最多都是「有冇咁啱呀!」

J:「你知唔知,我今日兩點幾嚟過一次,冇開門先返屋企瞓一陣,紮醒已經五點,就即刻落樓……」

壞男群組結論是:「好彩你當日真係一片好心,如果有少少心動,抄佢牌約飲咖啡,你就大件事……」2024,做好人,一定有好報。

「不須解釋長篇(Reunite),天生應該樂天(Reunite)」。郭富城——想見便遇見。

郭志仁

郭志仁 - 新年奇遇|九宮格
 郭志仁 - 新年奇遇|九宮格 
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類