Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 觀塘食肆貓屋塗鴉被消失 網民為畫家抱打不平|Executive日記

2023/01/05 03:11:50 網誌分類: 生活
05 Jan
        俄羅斯塗鴉藝術家Vladimir喺香港創作咗多幅貓作品,包括大帽山「貓屋」同汀九「光環貓」,最近仲喺觀塘巧明街一間食肆製作「第四間貓屋」(見圖),但好唔好彩,近日就畀人用白色油漆覆蓋咗。作品接連遭損壞嘅Vladimir知道之後,就自嘲話:「now white is my favorite color(現在白色是我最喜愛的顏色)」。Kelly就希望Vladimir唔好洩氣,要繼續創作落去!

Vladimir上月中喺餐廳「Factory 99」店外外牆上畫上第四幅貓作品,吸引唔少市民到場拍照。雖然有網民指出,該地係私人地方,唔使擔心作品被清除,但近日就有人發現,「第四間貓屋」已經被人用白色油漆覆蓋。Vladimir之後就係社交媒體話:「現在白色是我最喜愛的顏色」。唔少網民大惑不解,而且抱打不平留言話:「無咗嘅?仲諗住再去食野同影貓畫完成品」、「浪費咗畫家嘅心血,我十分不開心」等。

Vladimir嘅貓作品先後被人破壞,佢一度好失落,話唔會再畫落去,但之前又改變主意,接連係馬灣、觀塘分別創作咗第三、同第四幅。
Kelly Chu
  
回應 (0)
我要發表
user